אסו אס אל פוטבול

במסיבת העיתונאים לאחר המשחק נשאל פפ גווארדיולה: “מה תגיד לאוהדים החדשים שעכשיו חוו טעם של כישלון”? “ברוכים הבאים” אמר וחייך גווארדיולה. גם הוא, עם 16 התארים האישיים שלו בקבוצה כשחקן ו-13 כמאמן, יודע שיצר הלוזריות שליווה את המועדון לפחות מחצית מ-112 השנים שלו, עדיין שם. לי אין בעיה עם זה. נהפוכו, זה עושה את בארסה יותר שלי, מאשר “הקבוצה של המדינה”. במיוחד שהיא עפה בסטייל, כמו רקדנית בלט שעושה הכל נכון וטועמת את הפרקט של הבמה בשנייה האחרונה. בניגוד ל”אוטרוס אקיפוס” שמחזיקות 30 אחוז בכדור ועושת בונקר בבית שלהן. “אנחנו מנצחים ומפסידים באותה דרך” הוא לא סתם משפט.

 

זה הכדורגל. מעט מאוד פעמים קבוצה שנאנסת גם על המגרש וגם סטטיסטית (46 בעיטות של בארסה ו-15 מצבים של גול בצמד המשחקים מול 3 מ-3 של צ’לסי) מצליחה איכשהו לעבור, קשה להאמין שמעשה הכשפים המטורף הזה, שלווה בהחמצת פנדל, ו-4 כדורים לקורות, יחזור אצלה גם בגמר מול באיירן.

 

“כנראה שזה לא נועד לקרות השנה” סיכם פפ עם מבט חצי רציני. הגברת פורטונה, שליוותה את הקבוצה שלו מפעם לפעם במהלך 4 השנים המופלאות האלה, נעלמה מהרדאר וכנראה טובעה על ידי מוריניו. הפפ-טים בקדנציה הזאת פגעה בקורות ובמשקופים יותר מ-3 השנים לפני כן, סבלה מפציעות מדכאות של וייה ופונטאס ודורדרה מהמסילה המנטאלית עם הניתוח של אבידאל. ועדיין, הייתה רחוקה (שוב) שער אחד מעוד גמר אלופות, וזה הישג שאי אפשר להקל בו. במיוחד משחקנים שזכו כבר באמת בהכל.

 

 

 

כהערה אחרונה – אני מגחך ומרחם על אלה שרושמים ש”בארסה לא יודעת לפצח בונקרים”, תראו לי קבוצה שכן מסוגלת לייצר משהו מול 10 שחקנים ברחבה. אנחנו הקבוצה שהכי מתקרבת להגדרה “מפצחת בונקרים”, היות וזה מה שמחכה לנו כמעט בכל משחק.

 

הגדולה של קבוצה היא לא להיות אלופה, אלא לקבל את הנוק-אאוט ולחזור להיות אלופה. ואנחנו עוד נחזור.

 

רק פפ, תחדש. בחייאת.

 

הטוב: רעל מדריד עפה.

 

הרע: גם אנחנו. קייטע נשלח להציל את המולדת.

 

המכוער: צ’לסי.

 

ההרכב:

ואלדס (4).

מסצ’ראנו (5), פיקה (לא שיחק מספיק), פויול (6).

צ’אבי (6), בוסקטס (7), ססק (6), אינייסטה (7).

קוואנקה (5), מסי (6), אלכסיס (5).

 

חילופים: דני אלבס (6), טייו (5), קייטע (1).

 

סטטיסטיקה:

 

בעיטות לשער: ברצלונה 23, צ’לסי 7.

למסגרת: ברצלונה 5, צ’לסי 3.

לקורה: ברצלונה 2, צ’לסי 0.

קרנות: ברצלונה 10, צ’לסי 1.

החזקת כדור: ברצלונה 76%, צ’לסי 24%.

 

95,845 צופים בקאמפ נואו.

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023