המילים הראשונות של ארתורו וידאל כשחקן ברצלונה

ארתורו וידאל: “אני שמח מאוד וגאה להצטרף לבארסה, המועדון הטוב בעולם. אני מאושר להיות כאן ורעב לזכות בתארים עם הקבוצה הזאת. הגעתי עם מלוא המרץ והכוח כדי להשאיר את כל מה שיש לי על המגרש. אני רוצה לזכות בכל התארים האפשריים עם בארסה וכבר מצפה להתחיל לעבוד עם חבריי לקבוצה”.

אנטי-מדרידיסטה? “(*צוחק*) אני לא אנטי מדרידיסטה, אני אנטי כל קבוצה שמשחקת נגד ברצלונה, מעתה והלאה. אתן הכל כדי לנצח אותם, בדיוק כמו שאעשה מול כל קבוצה אחרת”.

“לחתום בברצלונה זה תמיד צעד עצום קדימה עבור כל אחד, לא משנה איפה אתה נמצא לפני – גם אם זה בבאיירן מינכן. בארסה היא שדרוג. אני מקווה לעזור לקבוצה לזכות בתארים”.

“עדיין יש לי מטרה שהיא לזכות בליגת האלופות, וזה מה שאני רוצה להשיג עם ברצלונה. זה החלום שלי. ולא פעם אחת, אלא בכל שלוש העונות שלי עם בארסה”.

“כן, שמעתי את הדיבור על ה-DNA הייחודי של בארסה, אבל יש לי עוד משהו משותף עם שחקני בארסה: וזה הרצון והתשוקה לנצח”.

“כשהסוכן שלי סיפר לי מה האופציות שלי ואמר את השם של בארסה – לא רציתי לשמוע שום דבר אחר יותר. בלי לחשוב פעמיים אמרתי לו לשכוח את כל ההצעות האחרות ולדאוג שאשחק בבארסה”.

“כשהייתי ילד, ראיתי את אמא שלי חוזרת הרוסה מהעבודה והבטחתי לה שאהיה אחד מהכדורגלנים הטובים בעולם, שאשחק בקבוצות הגדולות ביותר – ועכשיו הגעתי לקבוצה הגדולה מכולן”.

“כמו שאמרתי פעמים רבות, מסי הוא השחקן הטוב ביותר בכל הזמנים, ואני שמח ומוכן לשחק איתו. זו הרגשה טובה מאוד להפוך לקולגה שלו עכשיו”.

לשחק בסופרקופה? “זה תלוי במאמן, אבל אני מוכן לחלוטין. אתאמן עם חבריי החדשים כבר היום”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023