הסיקור: בארסה 3 – 0 סביליה

משחק פנטסטי בקאמפ נואו בין ברצלונה לסביליה שהסתיים בניצחון 3 – 0 מרשים ויפה למקומיים. בליץ של 3 שערים ב-8 דקות במהלך המחצית הראשונה סגר למעשה את הסיפור והבטיח את 3 הנקודות לחניכים של לואיס אנריקה, שנשארים במרחק 2 נקודות מהמובילה ריאל מדריד.

בארסה פתחה את המשחק עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותה, וזה בא לידי ביטוי מהרגע הראשון: לחץ ואינטנסיביות מהרמה הגבוהה ביותר. סביליה בקושי הצליחה להחזיק בכדור מספר שניות בודדות אל מול השטף החזק של בארסה. השחקנים שלנו התנפלו על כל כדור, התמסרו מהר והגיעו לרחבה של סביליה בקלות. צריך לזכור את ההצלה של טר שטגן לבעיטה של אנזונזי, שמנעה סיבוך מיותר. כעבור 25 דקות, סוארס פרץ את הסכר פעם נוספת עם רגע של גאונות, ותוך זמן קצר מסי הוסיף צמד של סיומת קלינית.

מהנקודה הזו בארסה הורידה את הרגל מהדוושה והמשחק התאזן במידה מסוימת. המחצית השנייה הייתה פחות מרהיבה עבור בארסה ויותר מהנה לצופה הנייטרלי, עם מספר גבוה של מצבים לשני הצדדים, כולל כמה התעופפויות של טר שטגן. מסי, אינייסטה וניימאר ליהטטו עם הכדור והעניקו הרבה שמחה לאוהדים ביציעים ובבית. האווירה הייתה חיובית, למרות מספר עבירות תמוהות ומעצבנות, שלא תמיד זכו ליחס ההולם מהשופט. פאקו אלקאסר החליף את לואיס סוארס והיה קרוב להבקיע שער, ולקראת סוף המשחק קרלס אלנייה זכה להופעת בכורה בקאמפ נואו, עוד רגע משמח במיוחד עבור היהלום הצעיר שלנו.

כשהמכונה מתקתקת בקאמפ נואו, קשה מאוד לעצור אותה, וסביליה הרגישה את הכאב הזה היטב. בארסה חייבת לשמור על הכושר הזה על מנת להצליח בליגה ובליגת האלופות. במחזור הקרוב, ביום שבת, בארסה תתארח אצל מאלגה ללא ג’רארד פיקה ואיבן ראקיטיץ’, שראו את הצהוב החמישי שלהם העונה ויהיו מושעים.

אני חייב לומר לסיום מילה על השידור. כשמסי חגג את השער עם שתי האצבעות על הפנים, זה היה ברור לכל מי שעוקב אחריו ברמה הבסיסית ביותר (בפייסבוק, תמונת הפרופיל שלו) שהוא מקדם את הקמפיין למען הילדים חולי הסרטן. חיים רביבו ויורם ארבל מזלזלים במקצוע שלהם, לא מתכוננים כראוי למשחק ומטעים את הצופים פעם אחר פעם. טעות בוטה נוספת הייתה ההתייחסות לצ’יקי כמנהל הטכני של המועדון, כשהוא לא נמצא כאן כבר 7 שנים. אנו, הצופים, ראויים להרבה יותר ממה שאנו מקבלים. יש מינימום של מקצועיות שנדרשת מהשדרנים, וארבל ורביבו פשוט מאוד לא מקיימים אותו.

ההרכב:

טר שטגן

אומטיטי, פיקה (דין), מסצ’ראנו

ראקיטיץ’ (אלנייה), בוסקטס, אינייסטה

מסי

רוברטו, סוארס (אלקאסר), ניימאר

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023