הסיקור: בארסה 3 – 2 סוסיאדד

ניצחון רע. בין שני מפגשי ליגת האלופות נגד יובנטוס, בארסה הצליחה בקושי רב לגבור על ריאל סוסיאדד בביתה, תוך שהיא מציגה משחק נרפה מאוד ובמשך דקות ארוכות הייתה נחותה ליריבה האורחת. די בזכות מסי, שעם עוד שני רגעי גאונות ורגע אחד של מזל קטן, בארסה ניצחה את יריבתה העקשנית.

Image may contain: 1 person, playing a sport and outdoor

לואיס אנריקה ממשיך להתעקש עם הקרדיט לגומש, וכפי ששי היטיב לתאר, זה יוצר תגובת שרשרת שפוגעת בכל הקבוצה. הקישור שלנו, הלב של הקבוצה בעשור האחרון, הפך לנקודת התורפה העיקרית שלנו, וקבוצות כמו ריאל סוסיאדד של אוסביו חוגגות על זה בענק. בארסה איבדה את השליטה במשחק ופעם אחר פעם שחקני היריבה מגיעים בקלות מרגיזה לעבר הרחבה של טר שטגן. יש בורות עצומים בקישור, ואחר כך צריך לשמוע את השדרנים מדברים על חוסר תיאום בין פיקה לאומטיטי. הבעיה היא לא חוסר תיאום או חוסר ניסיון של הבלמים, שבאמת משחקים טוב השנה. זה התפקוד של כל הקבוצה, כקולקטיב, שלא סוגר את השטחים, לא מפעיל לחץ נכון, לא חוטף את הכדור מהר מספיק ומאפשר ליריבה להתקדם בחופשיות גדולה. על כך אחראי בגדול לואיס אנריקה, ואנחנו צריכים להתפלל שהמאמן הבא יבין את החולשה הזו ויטפל בה כמו שצריך.

Image may contain: 1 person, outdoor

באמת שללא מסי, לא היה לבארסה שום דבר להציע במשחק הזה. הגול הראשון שהגיע אחרי רבע שעה של משחק נתן המון אוויר לנשימה, אחרי שסוסיאדד הגיעה למספר רב של מצבים קורצים. כשסוסיאדד צימקה, הוא דאג לבשל לפאקו אלקאסר את השער הרביעי שלו העונה. היה לו משחק לא רע, לפאקו, ועל כך כדאי להעיר לחיוב.

Image may contain: 1 person, outdoor

הניצחון הושג, וזה הדבר החשוב ביותר, אך לנו כאוהדי ברצלונה חשובים גם ערכים אחרים, כמו הדרך – ללא ספק איבדנו את הדרך, וכשמאבדים את הדרך, התוצאות הרעות לא יאחרו להגיע, עם יובנטוס וריאל מדריד בשבוע הקרוב. אני מגיע פסימי מאוד לשבוע הקריטי הזה. קשה לי לראות את הקבוצה עושה משהו חיובי בשני המשחקים הקרובים ואני יותר מאשמח אם תפתיע אותי ותשבור את ציפיותיי השליליות.

ההרכב:

טר שטגן

רוברטו, פיקה, אומטיטי, מתייה

ראקיטיץ’, בוסקטס, גומש (אינייסטה)

אלקאסר (דניס), סוארס, מסי

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023