הסיקור: בטיס 1-1 ברצלונה

קשה לכתוב סיקור למשחק הזה מבלי להתייחס לשערוריית השיפוט של הרננדס הרננדס. כמה מכור אתה צריך להיות כדי לא לשרוק פנדל של 200 אחוז וכדור שנכנס מטר לתוך השער? כמה?

השיפוט המזעזע לא צריך לכסות את העובדה שבארסה שיחקה רע.

העובדה שבארסה שיחקה רע לא צריכה לכסות את זה שהשיפוט היה מזעזע.

בואו נדבר על המשחק:

משחק מצוין של בטיס, אפשר להחמיא להם בבקשה? הם נחו להם שבוע, ועשו הכנה טקטית מצוינת לקראת בארסה. נדבר על כך בתמונות בהמשך.

מנגד, בארסה סיימה לשחק ביום חמישי בחצות, חזרה להתאמן ביום שישי, התאמנה ביום שבת בבוקר וטסה בערב לסביליה למשחק. טבעי מאוד שהשחקנים נראו לא מפוקסים לגמרי ולואיס אנריקה הוסיף עצים למדורת הבינוניות עם שחקן החילוש מאתייה בהרכב לצידם של לוקה דין (חצי עונה מאחורינו, ועדיין לא למד לבצע תנועה אלכסונית עבור הכדורים של מסי) ואלייש וידאל, יקיר אוהדי בארסה שנגיע אליו מאוחר יותר.

בקישור, ללא אינייסטה, בוסקטס וראפיניה ללוצ׳ו אין יותר מדי ברירות והוא הלך על דניס סווארס, ראקיטיץ׳ וארדה. על הנייר, החלטה טובה: דניס שיחק מצוין כקשר 50-50 נגד סוסיאדאד, ראקיטיץ׳ רשם שיא תיקולים במשחקו הקודם וארדה היה סביר פלוס בצד שמאל. בפועל קיבלנו בלגאן גדול מול הקישור הלוחץ של בטיס והעובדה שהקישור הזה מעולם לא שיחק ביחד, וזה פקטור חשוב.

ראקיטיץ׳ איבד לא פחות מ-10 כדורים במשחק. לשם השוואה, בוסקטס איבד 34 בכל 10 המשחקים האחרונים שלו. מה שבארסה בעיקר התקשתה בו הוא משחק המעבר, כשהקישור מוסר ולא עושה מספיק תנועה קדימה, בלגאן.

בטיס הגנה טוב ולחצה טוב עם 5-3-2 שהפך ל 3-5-2 כשהיא צופפה לאמצע:

עם דניס סווארס במוד פרווה, בארסה הלכה בעיקר על ארדה ומשם לניימאר, כשלוקה דין לא עושה חפיפה מספיק טובה בצד וההתקפה נתקעה על בסיס כמעט קבוע.

עם חלוף הזמן בטיס החלה ללכת עוד יותר ועוד יותר על צד ימין של בארסה, כשהיא מודעת לבעיית המיקום של אלייש וידאל וביכולת התיקול שלו:

לואיס אנריקה הגיב בשלהי המחצית השנייה עם מעבר ל 4-2-3-1. גומש נכנס לעמדת הקשר האחורי במקום ראקיטיץ׳ (והיה סביר פלוס), וסרג׳י רוברטו נכנס לחלל של הקשר הימני ועשה עבודה טובה:

רבע השעה האחרונה במשחק הייתה הטובה ביותר של בארסה, אבל הרננדס הרננדס החליט אחרת והשאיר אותנו רק לספקלץ מה היה קורה אם אמא שלו לא הייתה מוכרת תענוגות לכל המרבה במחיר.

הטוב: גם אם נראנו כמו זבל, היינו יכולים לקחת 3 נקודות.

הרע: נראנו כמו זבל.

המכוער: מהלך הכדורגל הכי מכור השנה בספרד.

ההרכב:

טר שטגן (6).

אלייש וידאל (4), פיקה (5), מאתייה (4), לוקה דין (4).

דניס סווארס (4), ראקיטיץ׳ (4), ארדה (4).

מסי (5), סווארס (5), ניימאר (5).

חילופים: סרג׳י רוברטו, ג׳ורדי אלבה ואנדרה גומש.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023