הסיקור: ברצלונה 1 – 0 גרנאדה

בארסה אירחה את גראנדה למה שנראה על הנייר כמשחק הקל של העונה. הקבוצה במקום האחרון, לא ניצחה העונה, מעולם לא הוציאה נקודה בקאמפ נואו, בקושי מבקיעה, סופגת בצרורות, פיטרה את המאמן שלה. הקבוצה במצב ביש, וכל מי שלא אוהד בארסה ודיבר עמי לקראת המשחק, הצהיר בקול גדול: “מה, זה 5-6 חתיכות בקל”. זלזול רבתי. מוצדק, על הנייר, אך לא אהבתי אותו. אני לא אוהב לזלזל מראש באף יריבה. בטח לא כזו שרק לפני 3 שנים הקזנו דם 85 דקות עד השער הראשון מולה.

למרות השערות על רוטציות כבדות ושמירה על לואיס סוארס עם 4 הצהובים, רק בוסקטס זכה למנוחה מלאה במשחק הזה. דניס וראפיניה פתחו כקשרים המרכזיים וראקיטיץ’ מילא את תפקידו של בוסקטס. מנגד, עמדה מולנו קבוצה שהחניתה את האוטובוס עמוק, עמוק מאוד; ומול דבר שכזה שלישיית הקישור שלנו לא הצליחה לארגן את המשחק היטב, כל אחד בתורו, והשלישייה ההתקפית הציגה משחק חלש מאוד, כשמסי בראשם. היו לו כמה כדורים אלכסוניים יפים, כמה ניסיונות מעניינים לכדורי עומק, אך התרומה שלו הייתה דלה מאוד, באופן יחסי גם למה שהרגיל אותנו וגם למה שדרוש במשחק שכזה. הוא סיים את המשחק עם 0 דריבלים מוצלחים ו-10 איבודי כדור, נתונים מזעזעים עבורו. במחצית הראשונה בארסה לא הצליחה לפרוץ את הבונקר, ומעט המצבים שהשחקנים יצרו, לא מומשו.

במחצית השנייה, עדיין ללא חילופים, מהלך חביב של מסי הניב בעיטה של ניימאר לקורה, ומהערבוב ראפיניה כבש במספרת. ראפינייסו! חשבנו שישתחרר הפקק אחרי השער? לא. הכול המשיך אותו הדבר, והמצבים מיעטו להגיע. גומש החליף את דניס, אך גם הוא לא תפקד היטב. פאקו החליף את סוארס, שנמנע מהצהוב החמישי ויהיה זמין למשחק הקשה בפיחואן. המשחק נגמר ללא בעיטה בדלי, למרבה ההפתעה, הרבה הודות למשחק הגנתי מרהיב של אומטיטי, שיירט כל ניסיון התקפה של האנדלוסים והשלים 115 מסירות מדויקות! עם הניצחון של בארסה, המאזן של גרנאדה בקאמפ נואו עומד כעת על 23 הפסדים ב-23 ביקורים.

כבר ביום שלישי בארסה תתארח במנצ’סטר למשחק מרתק ומאתגר. הייתה תקווה שיותר שחקנים ינוחו במשחק נגד גרנאדה, אך נאלץ להסתפק בבוסקטס שיבוא רענן לגמרי ובסוארס שהוחלף לקראת סוף המשחק. אני לא מתרגש יותר מדי מהיכולת החלשה של הקבוצה, מפני שטבעי שבעונה ארוכה שכזו ניתקל גם במשחקים כאלה, ומולנו לא עמדה חבורת קונוסים אלא יער של שחקנים שהגנו בחירוף נפש לאורך כל המשחק. במנצ’סטר ובסביליה נראה אופרה אחרת. יריבות אחרות לגמרי, התקפיות יותר, ורמת המתח תביא לכך שנראה בארסה אחרת, אני בטוח.

השער של ראפיניה בשידור קטלאן:

ההרכב:

טר שטגן

רוברטו, מסצ’ראנו, אומטיטי, דין

דניס (גומש), ראקיטיץ’, ראפיניה

מסי, סוארס (פאקו), ניימאר

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023