הסיקור: גלדבאך 1 – 2 ברצלונה

בארסה הגיעה לבורוסיה פארק של מנשנגלדבאך בידיעה שהולך להיות משחק חוץ קשה מאוד. לואיס אנריקה הזהיר כבר במסיבת העיתונאים מפני משחק הלחץ והמהירות של הקבוצה היריבה, והוא לא טעה. הוא עלה במערך מעניין, עם פאקו אלקאסר ולואיס סוארס כחלוצים, וניימאר מאחוריהם כשחקן חופשי שנע מצד לצד כראות עיניו. גלדבאך, מעבר לטקטיקה הרגילה שלהם, ידעו שכדאי לנצל את חסרונו של מסי, וכמובן, הקהל הנהדר שלהם דחף את השחקנים חזק מאוד. המשחק לא התחיל טוב במיוחד, וגלדבאך חטפה מספר רב של כדורים במרכז המגרש וסיכנה את השער שלנו. מנגד, לואיס סוארס הגיע להזדמנות נפלאה אחרי כדור חותך של ניימאר, אך המסירה שלו לפאקו הייתה לא טובה מספיק; וכשמפשלים בהתקפה, מקבלים בראש בהגנה. בוסקטס, שנראה לא מרוכז במחצית הראשונה, איבד כדור, ובמתפרצת קטלנית ספגנו שער מרגליו של טורגן הזאר.

הרבה אוהדים נבהלו בסיטואציה הזו והרגישו שהמשחק הולך לאיבוד בגלל כל הבעיות שהיו במגרש: פאקו לא התחבר לעניינים ומיעט להשתתף במשחק – רק 7 פעמים הכדור הגיע אליו. הקישור היה פגיע ולא יציב. ניימאר הסתבך עם השופט, הקהל והשחקנים כאחד. הפסקת המחצית עשתה טוב לקבוצה, שחזרה ליסודות. המערך שב להיות 4-3-3 עם ניימאר בשמאל, וכעבור זמן קצר גם ראינו חילופים: ראפיניה וטוראן החליפו את אלקאסר וראקיטיץ’. החילופים היו בגדר בינגו. ראפיניה הוסיף יציבות ואיזון למערך, וטוראן ניפק שער יפהפה הודות לכדור גאוני של ניימאר. מהשער והלאה המשחק היה בשליטה כמעט מוחלטת של בארסה, ולגלדבאך נגמר האוויר מללחוץ חזק כל כך. תרגיל בקרן הביא לבעיטה של סוארס, השוער זומר שמט ופיקה היה במקום המושלם כדי לבצע רמונטאדה ולהביא את 3 הנקודות היקרות מפז האלה.

cten-jmwgaarqto

אז מה ניקח מהמשחק הזה? דבר ראשון, כל האווירה סביב חזרתו של טר שטגן לביתו הייתה מרגשת ומיוחדת. דבר שני, המשחק של צמד הבלמים שלנו היה ענק. מסצ’ראנו ופיקה התמודדו עם הרבה איומים של שחקני ההתקפה היריבים, אך הם עמדו כמעט בכל האתגרים, ולקינוח פיקנבאואר הוסיף שער ניצחון. דבר שלישי, ללואיס אנריקה יש הרבה יותר אמצעים העונה והוא משתמש בהם בצורה מגוונת ומעניינת. הספסל עמוק יותר ומסוגל לתת טון, הן ברוטציות והן כחילופים משני משחק. זה הזמן האידאלי לניסויים ובחינות. ראינו ניסוי פחות מוצלח במערך קצת שונה, וזה לגיטימי. ניימאר ניסה להיכנס לנעליו של מסי, אם כי הפעם זה הלך לו פחות טוב מבעבר. דבר רביעי ואחרון, אחרי המעידה של סיטי, מצבנו בבית הרבה יותר טוב לקראת צמד המפגשים מולם. המשחק הבא יהיה נגד סיטי בקאמפ נואו, בשאיפה לשמור על המאזן המושלם.

ההרכב:

טר שטגן

רוברטו, פיקה, מסצ’ראנו, אלבה

ראקיטיץ’ (טוראן), בוסקטס, אינייסטה

אלקאסר (ראפיניה), סוארס, ניימאר

46,283 צופים בבורוסיה פארק.

 

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023