הראיון המלא של מסי ל TYC הארגנטינאית

מסי בראיון חדש ל-TYC הארגנטינאי:

“מונדיאל טוב עבורנו אומר להגיע לחצי הגמר לפחות”.

“אף אחד לא רוצה לנצח ולזכות יותר מאיתנו. כבר הפסדנו ב-3 גמרים רצופים ואנחנו רוצים להיפטר מהקוף הזה על הגב”.

“אנחנו לא חייבים שום דבר לאף אחד”.

“הבנתי מאוחר יותר שלפרוש ב-2016 זה היה טעות. זה שולח מסר שלילי ולא נכון לכל מי שרוצה להילחם למען החלומות שלו, לאנשים צעירים. לעולם אסור לך לוותר, לא משנה מה”.

תחרות עם כריסטיאנו? “זה לא מעניין אותי, אני לא מתחרה בו. לא, אני לא רוצה להיות הטוב בהיסטוריה ולא חושב על זה. אף פעם לא התיימרתי להיות הראשון, השני או השלישי הכי טוב. אני רק רוצה לשחק עם החברים שלי, אני רוצה לשחק עבורם. כשאני מתחיל משהו, אני מנסה לנצח ולתת את הכל, אני לא חושב על שום דבר אחר בדרך”.

“זה יהיה נוראי לראות את ניימאר במדריד. היה לו ערך משמעותי עבורנו והוא זכה בכל התארים כאן. זו תהיה מכה גדולה עבור האוהדים והוא ישפר אותם מקצועית. אני משוחח איתו אז הוא כבר יודע מה אני חושב”.

“ה-6-1 נגד ספרד היה תוצאה מטעה. היינו טובים במחצית הראשונה, החזקנו בכדור ויצרנו מצבים”.

“כל מה שסמפאולי עושה הוא אינטנסיבי. הוא בדרך הנכונה ותמיד דורש את המיטב מאיתנו. הוא גם נותן את המקסימום בכל דבר שהוא עושה”.

“הפייבוריטיות לזכות במונדיאל לדעתי הן ברזיל, ספרד, גרמניה וצרפת”.

“ברזיל מסוכנת מאוד בהתקפה עם שחקנים כמו ניימאר וקוטיניו, בעיקר במתפרצות”.

לעבור לסיטי כדי לשחק עם אגוארו? “לא… לעולם לא”.

“פפ הוא המאמן הטוב בעולם. הוא גורם לך לראות דברים שאתה לא רואה על המגרש”.

ההצלחה של מדריד באלופות לאחרונה? “הם עושים את העבודה ומקבלים הרבה כבוד. לפעמים הם משחקים רע אבל מתגברים על זה. הם מסוגלים לעבור בכל זאת. זה משהו ייחודי שיש רק להם. אצלנו, אנחנו תמיד צריכים להיות טובים הרבה יותר מהיריב כדי לנצח. בארסה צריכה להיות הכי טובה כדי לזכות בתואר הזה”.

“ההדחה שלנו נגד רומא הייתה חרא. היינו כבר רגל וחצי בשלב הבא עם יתרון גדול. הטעות הייתה שהיינו רגועים והאמנו שכבר העפלנו. זו הייתה אכזבה גדולה, בעיקר כי היינו כל כך קרובים”.

“אני ואינייסטה התחלנו פחות או יותר ביחד ושיחקנו אחד עם השני במשך כל הקריירה, וזה היה ספקטקולרי. בילינו שנים רבות יחד וחווינו דברים גדולים. זה היה נהדר לחלוק כל כך הרבה תקופות ורגעים גדולים ביחד איתו. אני מודה לאלוהים כי זה היה מדהים”.

“אני לא צריך לעבור לקבוצה אחרת כדי להוכיח משהו למישהו. זה קשה מאוד עבורי לעזוב את ברצלונה. אין מקום טוב יותר מברצלונה בשבילי, לא אמצא מקום כזה; היכן? אני משחק במועדון הטוב בעולם. המשפחה שלי מאושרת כאן, בעיר היפה בעולם, הילדים שלי מצאו חברים רבים… אני לא מרגיש כל צורך או רצון לעזוב את מה שיש לי פה. אני נלחם כדי לזכות בהכל בכל שנה מחדש, אני לא צריך משהו אחר”.

“ברצלונה וארגנטינה הן שתי האהבות הגדולות שלי”.

“אני לא אוהב לצפות בעצמי משחק. אני לא צופה בשידורים חוזרים של המשחקים בטלוויזיה. אבל כן, השתנתי כשחקן וכאדם במהלך השנים ושילבתי והוספתי דברים חדשים למשחק שלי”.

“על כל שחקן יש לחץ. אתה רק צריך למצוא דרך להפחית אותו ולעשות דברים שיגרמו לך להרגיש טוב יותר”.

“יש לי חברות גדולה עם סוארס. הוא בחור רציני ורגיל, היחסים שיש לי איתו מחוץ למגרש שיפרו אותנו בתוכו. על המגרש, הוא מקל עליך את החיים. התנועה שלו נהדרת, הוא רץ, הוא לוחץ… לפעמים הוא רץ לצד אחד ואז הולך לצד השני. הוא מאפשר לי לשחק את המשחק שלי”.

“אני לא יודע מה אעשה כשאפרוש. כנראה אצטרך לגלות את זה עם הזמן. אני רק נהנה מהחיים שלי מיום ליום, מהמשפחה שלי וממה שאלוהים נתן לי”.

“רק בארגנטינה יקללו אותך וירדו עלייך על הגעה ל-3 גמרים רצופים. בכל מקום אחר זה היה מוערך ומוכר. הם קראו לשחקני הנבחרת קרי לב (שלא אכפת להם מהחולצה) וגרועים כי לא הצלחנו לנצח”.

“הבעיטה ההיא שלי לשער בגמר המונדיאל? הייתי בועט בצורה שונה וטובה יותר אם הייתי משנה את סגנון הבעיטה. הייתי רוצה שתהיה לי עוד הזדמנות לסיטואציה כזאת”.

“נצטרך לשחק ממש, ממש טוב אם נרצה לזכות במונדיאל. אבל האמת היא שזה קשה יותר כיום. כל קבוצה מסודרת יכולה להשיג 1-0 מולך עכשיו”.

“הייתי רוצה שנהיה כמו גרמניה”.

“אלוהים יחליט אם נזכה במונדיאל או לא. אבל ננסה לעשות הכל ולהשאיר את כל מה שיש לנו על המגרש. מה שיקרה יקרה”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023