מסי וסווארס

לואיס סווארס בראיון: “בהרבה פעמים אני לא נהנה מהרגע, בגלל התובענות במועדון כמו ברצלונה”.

לואיס סוארס בראיון ל-ESPN:

“ההיעדרות של מסי מהפרס של פיפ”א לא אומרת כלום. אין לזה משמעות. מסי מוכיח באופן קבוע ומתמיד למה הוא הטוב ביותר על המגרש. אני לא חושב שכל פרס שהוא מקבל או לא מקבל רלוונטי לכל מה שהוא זכה בו ולמה שהוא ממשיך להשיג”.

“זה כמו שהייתה תקופה שכבשתי המון שערים והגיע לי לזכות בדברים מסוימים, אבל הייתי מעל לזה. אתה מוכיח את עצמך עם עבודה קשה, עם מה שאתה עושה על המגרש בכל משחק ומשחק”.

“הפרסים ששווים יותר הם אלה שאתה זוכה בהם על המגרש. דוגמה לכך היא מלכות השערים (נעל הזהב): אף אחד לא יכול לקחת את זה ממך כי אתה זכית בזה בזכות כל השערים שכבשת, כשהוכחת את עצמך רק על כר הדשא, לא בזכות איזשהי הצבעה של עיתונאים ושחקנים כלשהם”.

על הכימיה עם מסי: “יש פעמים שאתה אפילו לא צריך להסתכל עליו כי אתה יודע שהוא הולך לתת לך את הכדור בדיוק איפה שאתה רוצה אותו. יש פעמים שאתה מבחין בשטח שאתה רוצה לנצל, ואתה אפילו לא צריך ‘להודיע’ לו על כך – כי הוא כבר ראה אותו”.

“זאת הסיבה שעבור רוב האנשים, ועבורי, הוא הכדורגלן הטוב ביותר בהיסטוריה – בגלל היכולות שלו כשחקן ובגלל כל מה שהוא עשה במשחק, מה שהוא מסמל. אתה לא צריך להגיד לו כלום כי הוא כבר רואה הכל, ולפני כולם”.

העזיבה של כריסטיאנו: “מן הסתם, זה קצת הפתיע אותי בגלל שדברים הלכו טוב עבורו במדריד, בגלל כל מה שהוא זכה בו שם ואיך שמדריד עזרה לו כשחקן… אז זה בא לך קצת בהפתעה, אבל זה הכדורגל. יום אחד אתה יכול להגיד שאתה שמח איפה שאתה נמצא ולמחרת דברים יכולים להשתנות. זו החלטה שצריך לכבד, היו לה סיבות”.

“בכל מקרה, אנחנו בליגה הספרדית ואנחנו משחקים נגד ריאל מדריד, אתלטיקו, ולנסיה, סביליה, ויאריאל וכל שאר הקבוצות הטובות… שחקן יכול לעשות את ההבדל או לשפר קבוצה, אבל המציאות היא שאנחנו מצפים לפגוש את הגרסה הטובה ביותר של מדריד העונה. אנחנו לא מתחרים נגד שחקן. אותו הדבר לגבי אתלטיקו וכל שאר הקבוצות והשחקנים הכי טובים”.

כמה בארסה תובענית: “זה לא ששחקני ברצלונה מרגישים המון לחץ, אלא שלהיות בברצלונה מגביל את האפשרות להנות מהמשחק שניצחת ביום ראשון, כי ביום רביעי כבר יש לך עוד משחק.

ואם ביום רביעי ניצחת בחצי או רבע גמר ליגת האלופות, אתה לא יכול להנות מזה יותר מדי, כי בשבת או ראשון יש לך עוד משחק. זה הלחץ המתמשך הזה שגורם לביצועים שלך להישאר ברמה הכי גבוהה.

בטווח הארוך, אתה מתחיל להיזכר ברגעים הטובים. אבל פעמים רבות אתה לא יכול להנות מהרגע עצמו באותו זמן כי אתה מתחרה ברמה הגבוהה ביותר של המשחק. אבל זה גם נחמד לחיות עם הלחץ הזה, כי הוא מאפשר לך לחוות רגעים מדהימים”.

עידן

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023