לקראת ספורטינג ליסבון

המשחק האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות נגד ספורטינג ליסבון הפך למשחק לפרוטוקול בלבד הודות לכך שבארסה כבר הבטיחה באופן מוחלט את ראשות הבית במחזור הקודם נגד יובנטוס. לא משנה מה תהיה התוצאה היום, בארסה תסיים במקום הראשון וכך תארח את גומלין שמינית גמר ליגת האלופות, שם תפגוש קבוצה שסיימה במקום השני בביתה. משכך, זו הזדמנות מצוינת לתת מנוחה לשחקני המפתח ובמקביל הזדמנות לשחקנים שלא זוכים לשחק הרבה במהלך השנה.

זו הייתה גם הזדמנות טובה מאוד לתת את הבמה לצעירים מקבוצת המילואים, אך לצערנו סגל השחקנים של ארנסטו ואלוורדה לא כולל אף שחקן מברצלונה ב’, זאת על אף ששבעה מהם התאמנו עם הקבוצה ביומיים האחרונים. עם הפציעה של אומטיטי בשבת, לבארסה יש רק שני בלמים כשירים בסגל, ורמאלן ופיקה, ושניהם נכללו בסגל המשחק. בנוסף, ראוי לציין שלסמדו יש שני כרטיסים צהובים ובמידה ויקבל צהוב הערב, הוא יהיה מושעה מהמשחק הראשון של שמינית הגמר. מלבד זה, די בטוח שנראה שחקנים כמו דאולופאו, דניס, אלקאסר, אלייש ודין בהרכב הפותח.

מה שלומך ליסבון?

היו מוכנים כי הלורד חוזר! ביקור ראשון של מתייה בקאמפ נואו לאחר שעזב את הקבוצה בקיץ האחרון. לדעתי צריך לעשות לו מחווה יפה על השערים בקלאסיקו ובבליידוס.

בעוד עבורנו למשחק אין שום משמעות, עבור ליסבון זו הזדמנות להעפיל לשמינית הגמר. היא כרגע במקום השלישי, נקודה מתחת ליובנטוס. ניצחון שלה בקאמפ נואו ומעידה של יובנטוס נגד אולימפיאקוס עשויים להביא למהפך רועם.

סך הכול, זו תקופה טובה עבור ספורטינג ליסבון. היא נצמדה לפורטו בצמרת טבלת הליגה הפורטוגית. את שני משחקי הליגה האחרונים שלה היא ניצחה, כולל ניצחון 1 – 0 במחזור האחרון נגד בלננסש מפנדל של באס דוסט. לפני שבועיים ניצחה את אולימפיאקוס מצמד של דוסט ועוד שער של ברונו סזאר.

לז’ורז’ה ז’סוס עומד סגל כמעט מלא. למעט המגן ג’ונתן סילבה שפצוע, כולם זמינים, ואנו מצפים לראות הרכב חזק שיכלול, כמובן, את מתייה במרכז ההגנה.

היסטוריה

אני אפנה אתכם לסיקור קדם המשחק בליסבון, שם פורטה היסטוריית המפגשים בין בארסה לליסבון. אפשר לספר פה שבפעם האחרונה שבארסה ארחה את ליסבון בקאמפ נואו, זה היה משחקו הראשון של פפ גווארדילה כמאמן בליגת האלופות. המשחק הסתיים בניצחון 3 – 1 משערים של מארקס, אטו וצ’אבי.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023