מכתב העזיבה של ניימאר

האמת היחידה פה היא שהוא ראה את השחקן הכי גדול שיש: ליאו מסי.

“החיים של ספורטאי נעשים מאתגרים. חלק ניתנים לנו, חלק הם פירות של ההחלטות של עצמנו, כדי להשאיר את האור שמאיר את הקריירה שלנו, שהיא אינטנסיבית ועוצמתית, אבל קצרה.

ברצלונה הייתה הרבה יותר מאתגר. זה היה חלום של ילד ששיחק עם הכוכבים האלה דרך משחקי וידאו. הגעתי לקטלוניה בגיל 21, מלא באתגרים. אני עדיין זוכר את הימים הראשונים שלי במועדון, חולק את חדר ההלבשה עם אנשים שהיו מודל לחיקוי ואלילים עבורי – מסי, ואלדס, צ’אבי, אינייסטה, פויול, פיקה, בוסקטס, ורבים אחרים. מחכה לתור שלי לשחק במועדון שהוא “יותר ממועדון”.

ברצלונה היא אומה שמייצגת את קטלוניה. היה לי הכבוד לשחק עם הספורטאי הגדול ביותר שאי פעם ראיתי בחיים שלי, ואני בטוח שלעולם לא אראה עוד אחד כמוהו עד סוף ימי חיי – ליאו מסי. הוא הפך לחבר שלי על המגרש ומחוצה לו. זה היה כבוד לשחק איתך.
השלמתי טריו עם מסי וסוארס, שעשה היסטוריה, כבש כל דבר שספורטאי יכול לכבוש, שחי רגעים בלתי-נשכחים.

התגוררתי בעיר שהיא יותר מעיר. זו מולדת מבחינתי. אני אוהב את ברצלונה, ואני אוהב את קטלוניה.

אבל ספורטאי, אני, צריך אתגרים. ובפעם השנייה בחיים שלי, אתנגד לאבא שלי. אבא, אני מבין ומכבד את הדעה שלך, אבל ההחלטה שלי כבר נעשתה ואני מבקש ממך לתמוך בי כמו שאתה תמיד עושה.
(פאפא ניימאר): ‘אז, תלך עם אלוהים ותהיה שמח, בסדר בן. אבל רוץ! נשיקה, אני רץ כאן למעלה איתך’.

ברצלונה וקטלוניה תמיד יהיו בלב שלי.
אבל אני צריך אתגרים חדשים. הסכמתי להצעה של פ.ס.ז’ לנסות להגיע להישגים חדשים, ולעזור למועדון לזכות בתארים שהקהל שלהם רוצה. הם הראו לי תכנית לקריירה נועזת, ואני מרגיש מוכן לקחת את האתגר הזה.

אני מודה לקהל המופלא של הבלאוגרנה, ועל כל מה שלמדתי עם הספורטאים הגדולים שהייתה לי ההזדמנות לחלוק איתם את חדר ההלבשה. עכשיו אני מרגיש בליבי שזה הזמן לעזוב.

פאריס תהיה הבית שלי לשנים הקרובות ואעבוד קשה כדי להודות לכל האמון שניתן בכדורגל שלי. אני מחשיב את התמיכה של כולכם, כל מי שהיה איתי מאז 2009. אוהדים, חברים, מקצוענים שאיתי ועם המשפחה שלי, שסבלו המון מכמה בעיות שהיו איתי בחלק הזה בקריירה שלי (מאז 2009). היום, מגיע לכם שלום ושלווה.

זו החלטה קשה מאוד, אבל ביצעתי אותה עם הבגרות שצברתי ב-25 שנות חיי.

ברצלונה, תודה על הכל.

פאריס, אני מגיע.
מי ייתן ואלוהים יגן עלינו ויברך אותנו”.

עידן

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023