מסצ’ראנו: “כששחקן כמו ניימאר עוזב אותך, זה משאיר פערים גדולים”

מסצ’ראנו: “מן הסתם שכששחקן כמו ניימאר יעזוב את הקבוצה שלך זה יגרום לפערים גדולים, לכן היינו צריכים וחייבים לשנות דברים במערכת ובשיטת המשחק שלנו.”

“דמבלה הצטרף אלינו אך לא הצליח להוכיח את עצמו, הוא ישר נפצע, זו הייתה מכה קשה לכולנו, לא ציפינו שזה מה שיקרה אבל אין מה לעשות – צריכים לחיות בלי תירוצים.”

“סגנון המשחק של ברצלונה הוא משהו מיוחד שלפיו כבר משחקים המון שנים, למשל מסי ואינייסטה כבר משחקים ביחד 13-14 שנה. גם פיקה ובוסקטס, 10 או 11. אי אפשר לצפות שהנבחרת תשחק כמו קבוצה. גם לא ספרד, שיש בה 4 שחקנים מבארסה או 4 ממדריד.”

על קטלוניה: “תמיד מנסים לדעת מה קורה בכל הסיפור הזה. אנחנו חיים עם כל כך הרבה אנשים מפה, לא רק עם השחקנים או אנשי המועדון. יש לנו גם חברים קטלאנים שהם לא קשורים לכדורגל. כולם היו רוצים שיהיה דו-שיח בין קטלוניה והממשלה כדי שיוכלו להניח את היסודות כך ששני הצדדים יתקדמו. מדובר במצב שבקטלוניה יש קרע בין אנשים שרוצים עצמאות לכאלה שלא. אני משווה את זה למה שיש בארגנטינה, ועם עם קרע לא מתקדם, כשכל אחד מושך לאן שנוח לו, וזה מה שקורה כאן.”

“אני מסתכל ורואה את עצמי ברוסיה עם הנבחרת, אבל לפני אנחנו צריכים להגיע לשם מוכנים מכל הבחינות ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות שם ללא שום קשר לשמות השחקנים ושיטות המשחק שלנו.”

“תקופתי עם הנבחרת תסתיים לאחר המונדיאל ברוסיה, אני כרגע חי את הרגעים האחרונים שלי עם הנבחרת.”

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023