פיקה הודיע שניימאר נשאר, ועכשיו להשלכות

 

ראשית, אתם לא חושבים שזה מדהים ומביך בו זמנית שדברים במועדון הכדורגל בברצלונה נסגרים על ידי השחקן / הנשיא העתידי פיקה בטוויטר?

על דבר אחד אין בכלל ספק, ניימאר חייב לכולנו התנצלות. השתיקה שלו והרמזים המעורפלים לאורך כל הסאגה הזאת (בהוראה כמובן של אביו ו-6 יועצי תקשורת) הפכו את בארסה לקרקס. הוא חייב לכולנו התנצלות, וסמכו על יועצי התקשורת שיוכלו להפוך את זה בקלות ל״הייתה לי הצעה כספית, אבל בחרתי בלב״.

בחידוש החוזה הקודם של ניימאר, לפני בסך הכל 8 חודשים, פאפא ניימאר קיבל כמה מיליונים טובים, ואתם זוכרים שמדובר באותו אחד ששילשל לכיסו 40 מיליון יורו בעסקה הראשונה כן? אותו אחד שקיבל גם שכר מברצלונה על חברת קש ״לאיתור שחקנים״ בברזיל ואותו אחד שניסה לגזור עלינו קופון עם לוקאס לימה (אולי אפילו נקבל עוד הפתעה מהכיוון הזה).

משפחת ניימאר הסכימה להשאר לא על אהבה נטו כמובן. בעתיד הקרוב נדע כמה עלתה לברצלונה הפגישה המוצלחת בערב של ראול סאנייהי ואבא של ניימאר, ללא ברתומאו ופפ סגורה (כבר חזרו לברצלונה) וללא רוברט פרננדס – אבל כמובן באישורם. האם מדובר בכמה מיליונים טובים? האם מדובר בהבטחה להביא חברים ברזילאים חדשים לחדר ההלבשה כשדוגלאס צפוי לעזוב (ניימאר לקח אותו לכל מקום אפשרי במסע הזה).

 

ההנהלה של בארסה יכלה תיאורטית להפטר מהסרטן שנקרא פאפא ניימאר ולהשתמש בפאקינג 222 מיליון יורו לשחקני עתיד אחרים, אבל במועדון עשו חושבים (ועוד איך עשו) וגילו שזה לא יהיה 3 שבועות לפני פתיחת העונה לנופף בשטרות מעסקה שכל העולם יודע עליה ולנסות לשכנע שחקנים ללא סעיפי שחרור.

אז היא בחרה בניימאר. בימים טובים, השחקן השני הטוב בעולם בלי ספק. בימים פחות טובים, פרחח שגורם לכל אחד מאיתנו לקלל את הראש בקיר שלו וקבלת ההחלטות ההזויה. ועכשיו, ניימאר יצטרך לעבוד מאוד מאוד קשה כדי להחזיר את האמון של אוהדים פגועים, ובטוח שיש כאלה גם שלא יסלחו לו בכלל, ויחפשו אותו בוודאות אחרי כל משחק חלש שיהיה לו.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023