אטו היה עושה מזה גול #2

בחלק מהקבוצות שאני חבר בהן בווטסאפ דיברו אחרי המשחק נגד דורטמונד על כך ש״הנה חזרנו!״ ו״יש סיבה לאופטימיות״.

יש סיבה קלה *מאוד* לאופטימיות, מהסיבה הפשוטה שראינו רצון של השחקנים ולפרקים משחק לחץ ברמה סבירה. אבל כפי שעניתי להם בקבוצות האלה: התרגלנו לראות סטנדרט קבוע של זוועתוני ביבים, אז כל דבר שנראה מעל היכולת הזאת נדמה לנו כמו בלט של ברישניקוב, ויש לנו ברישניקוב ארגנטינאי.

בארסה של ואלוורדה כהרגלה בקודש זורקת את כל כובד משקלה על הכתפיים של מסי ומצפה לניסים. ביום רביעי זה עבד עם מסי בזון (11 דריבלים מוצלחים מעידים על ימים בהם הוא מגיע לזרוע הרס), אבל חייבים להכניס את היריבה לקונטקסט.

דורטמונד שישית בבונדסליגה, עם חדר הלבשה שלא היה מתנגד להפטר מפבארה והציגה משחק לחץ גרוע יותר משלנו. שפשפתי עיניים כמה פעמים במהלך המחצית הראשונה ולא האמנתי איך יריבה נותנת לנו להניע כדור בצורה כל כך חופשית. ביום ראשון בוואנדה מטרופוליטנו לא נקבל כזאת חופשיות להניע כדור. סימאונה גם סביר להניח ישים שמירה אישית על מסי, כמו שהוא בדרך כלל עושה.

אני בטוח לא היחיד שהרגיש את חצי השעה האחרונה הזוועתית של בארסה, עם משחק לחץ לא קיים ואיבוד שליטה מוחלט בהחזקת הכדור, בפאקינג קאמפ נואו. חצי שעה שהותירה טעם רע בפה ממשחק סביר.

גריזמן? בארסה יכולה להפיק ממנו דברים בצד שמאל בהתקפת מעבר. בהנעת כדור רגילה הוא ימשיך לקבל את הכדור ולמסור אחורה, אין לו ברירה אחרת. איטי וחסר יכולת כדרור אמיתית בשביל לקחת מגן על הקו. משיכת הכדור שלו פנימה עם רגל שמאל תמשיך להיות לא טובה והאשמה היא לא בשחקן, אלא במאמן שתוקע אותו שם. התקיעה שלו שם גם עושה חיים קלים למאמנים יריבים שלא צריכים להביא עזרה מיוחדת בסגירה עליו.

אומטיטי? זה היה נראה טוב, כולל ההצלה הקריטית בדקות הפתיחה. אבל בשביל שאני אאמין לאומטיטי שהוא כשיר באמת, צריך עוד כמה חודשים טובים של הרכב רצוף. הלוואי וזה יקרה.

כמה נקודות אור בשביל שלא תלכו עם דכאון לסופ״ש: פרנקי דה יונג רץ (שוב) הכי הרבה אצל בארסה ומשחק הלחץ שלו במחצית הראשונה היה פנטסטי. השער השני של מסי הגיע מקריאת משחק אדירה של ההולנדי, חטיפה, מסירה והכל בנגיעה אחת. והוא פה רק 4 חודשים.

טר שטגן עם שתי הצלות פשוט מבריקות, אחת שמעידה על משחק רגליים מעולה וקריאת משחק נכונה. השנייה מסאנצ׳ו הייתה מאסטר פיס בריפלקסים. אנחנו נצטרך אותו במיטבו במדריד, כמו בעונה שעברה.

פסקה אחרונה על ליאו, במיוחד בשבוע שהוא מוכתר (שוב) כפליימייקר הטוב בעולם וקצת פחות מחודש אחרי שהוכתר (שוב) כסקורר הטוב בעולם. הסיומת נגד דורטמונד הייתה נהדרת, הבישולים לסווארס וגריזמן היו תאווה לעיניים, במיוחד הבישול לצרפתי. זה כל כך מורכב למסור כדורים כאלה תוך כדי תנועה ואחרי סיום דריבל, אבל מסי עשה את זה בצורה הכי מושלמת שיש. יותר עוצמה במסירה, ובורקי מגיע, פחות עוצמה ופיאצ׳ק לוקח את הכדור. לא היה אפשר למסור את הכדור הזה בצורה יותר מדויקת.

כדור זהב שישי בצדק מוחלט.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023