אנדרס אינייסטה והסיפור על אנדרס ג׳וניור

בערב של ה-7 במרץ 2014, רדיו סר פרסם את ההודעה העצובה: אחרי 8 חודשים של הריון, אשתו של אינייסטה, אנה אורטיס הפילה את בנם, אנדרס ג׳וניור.


אינייסטה היה רשום בסגל של טאטה מרטינו שנסע לויאדוליד למחרת, אבל אחר הצהריים נסע לבית החולים ז׳ואן דה דאו כדי להיות עם אשתו. אנשי צוות שהיו בסביבה סיפרו על 45 דקות בהן הוא נשען על דלת בקצה המסדרון ולא הפסיק לבכות.
אינייסטה מסר מאוחר יותר: ״בשמה של אנה, בשמי ובשם המשפחות שלנו, אני רוצה להודות לכם על התמיכה בימים קשים אלה. נבקש שתכבדו את הפרטיות שלנו. אנחנו בטוחים שמלמעלה הקטן הזה יעזור לנו. חיבוק גדול לכולם״.


ללא אינייסטה, בארסה הפסידה בויאדוליד. כשהוא חזר אחרי שבוע, היא ניצחה 0-7 את אוסאסונה ואינייסטה כבש את השלישי עם פצצה ברגל שמאל (!). אחרי השער הוא הניף את האצבע למעלה והקדיש אותו לאנדרס ג׳וניור. אחרי שבוע, עוד שער, הפעם ב 3-4 המשוגע בברנבאו בקלאסיקו, שוב ברגל שמאל, שוב מוקדש למלאך הקטן״.


בספר האוטוביוגרפי שלו, אינייסטה הקדיש פסקה לכל אחד מילדיו, כולל לקטן שלא ראה אור יום:


“למרות שאתה לא כאן איתנו, תמיד תהיה איתנו ברוחך, האנחליטו שנלחמנו כל כך הרבה עבורו״.


ב-7 במרץ 2020, אנה אורטיס דיברה לראשונה על המוות של אנדרס ג׳וניור:
״היום אני מרגישה חזקה יותר לדבר עלייך ולמענך, כמה לימדת אותנו ב-8 החודשים האלה. 8 חודשים של אהבה ללא תנאים אבל גם הרבה חששות ואי וודאות. ביחד איתך למדנו שהדרך אף פעם לא קלה, אבל היא תמיד נושאת פרי. למרות הסערה שפקדה אותנו ב-7 במרץ 2014, היום אני יודעת שאתה כאן איתנו, זה חייב להיות ככה, ועם ההרגשה הזאת אני מרגישה שמחה והקלה. הפכת אותי ואת אבא שלך לזוג בלתי שביר, לימדת אותנו על משמעות החיים, ועל הצורך להעריך אותם ולהנות מהם״.
״גילינו שהשמש זורחת שוב על המשפחה שלנו, עם פאולו, אנדראה, סיינה ורומאו. אנחנו אוהבים אותך כוכב שלנו 💫”

עידן בן חמו

גרתי בברצלונה כמה שנים טובות, עכשיו חזרתי לישראל כדי לכתוב על האהבה הגדולה שלי.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023