בואו נדבר על המצב של לואיס סווארס

בואו נדבר קצת על לואיס סווארס. לטעמי יש כמה גורמים שמשפיעים על הכושר החלש שלו כיום:

1. הוא לא ב-100 אחוז כשירות. לא צריך מיקרוסקופ כדי לראות שהוא נע על המגרש בלי כשירות מלאה, רואים את זה לפי תנועות הגוף אחרי ספרינט, רואים את זה בתנועה ללא כדור. הזכרו קצת בלואיס סווארס משחיל לדוד לואיז או הודף את ראמוס, הבדל של שמיים וארץ. ואלוורדה לא סופר את פאקו אלקאסר ובגלל זה אנחנו מקבלים טחינה של סווארס בכל מחיר.

2. המערך. שימו לב לתמונה המצורפת ולהבדלים במפת החום של סווארס כשהוא משחק חלוץ רחבה קלאסי ובין כשהוא משחק את תפקיד השוליה של מסי במערך של ואלוורדה – תפקיד שבלשון המעטה לא מוציא ממנו את המיטב.

במערך הזה של ואלוורדה, לואיס סווארס נוגע 66% (!!!) פחות ברחבה מאשר הממוצעים שלו בעונות הקודמות. ההבדל עומד על 73% אם משווים לעונת השיא שלו לפני שנתיים (59 שערים ו-26 בישולים ב-53 משחקים למי ששכח).

3. כפועל יוצא של הכשירות והמערך, הביטחון של סווארס בקאנטים. חלוץ, לא משנה באיזה גיל הוא נמצא, צריך שטף של גולים בשביל ביטחון. אחד לא מספיק, הם צריכים לבוא ברצף.

4. הצוות המסייע. השחקנים אצלנו שמסוגלים לעבור יריב ולגרום לקבוצה המתגוננת סדקים במערך מסתכמים במסי ואינייסטה. זה כבר בעיה בתכנון הלקוי של הסגל והנהלת החלמאים שלנו, אבל את המנגינה הזאת אתם מכירים.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023