Barcelona's Juliano Belletti celebrates his goal in front of the Barcelona fans (Photo by Tony Marshall - PA

בלאטי מספר על הלילה ההוא בפאריס


התמונה של בלאטי מחזיק את הפנים עם הידיים אחרי שער הניצחון בגמר ליגת האלופות ב 2006 מעוררת עד היום צמרמורת אצל כל אוהד ברצלונה.

⬅️ הדברים של בלאטי לאוופ״א.קום:

“זה היה משהו מיוחד. בהתחלה לא האמנתי, התכוונתי לקום ולחגוג את השער אחרי שנפלתי על הברכיים, אבל לא הייתה לי הזדמנות, כולם כבר קפצו עליי. זכיתי בגביע העולם, באליפות בספרד, באליפות באנגליה, הגול הזה היה מעל כולם. כשהילדים שלי רואים אותו, הם לא מאמינים שאבא שלהם כבש את זה״.

⬅️ והנה מה שהוא סיפר על הערב בפאריס בראיון ל׳אל פריודיקו׳:

״ככל שהזמן עובר, הזיכרון מתעמם. אני כן זוכר שלא יצאתי לחגוג עם הקבוצה בדיסקוטק בפאריס, נשארתי במלון. למה? רציתי להיות רענן לחגיגות בעיר עם האוהדים שלנו״.

״לאפורטה התקשר אליי ושאל אם המשפחה שלי באה. אמרתי לו שהם לא יגיעו, הם היו בברזיל ואבא שלי אמר שהטיסה יקרה ושהוא לא רוצה שאני אוציא עליו כסף. לאפורטה אמר לי שהוא יזמין אותם בעצמו ובפעם הבאה שדיברתי עם אבא שלי, כל המשפחה כבר הייתה בדרך לפאריס. הוא היה נשיא מאוד מוערך על ידי השחקנים״.

״אחרי שהכדור היה ברשת, לא חשבתי שזה ישנה את החיים שלי, למען האמת, מהשער ועד סיום המשחק אני לא זוכר הרבה. אבל כל פעם שאוהד בארסה רואה אותי, מזכירים לי את השער ההוא בפאריס״.

איפה אתם ראיתם את גמר 2006?

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023