בשן ובלי עין

בארסה הוציאה תיקו 2-2 מפאריס עם שערים של מסי וצ’אבי, מול שוד לאור היום של זלטאן, ופציעות של מסצ’ה (חודש וחצי) ומסי (יתכן שיהיה כשיר לגומלין).

קודם כל, העיקר שהמשיח יהיה עימנו בקרוב, אני מאמין גם שישחק בגומלין, הוא לא יתן למשחק כזה לברוח.

יצאנו בשן ועין מפאריס גם בגזרת הפצועים וגם בגזרת הצהובים, חלקם מטומטמים בעליל, במיוחד המוקדם של פיקה, שקשר את הידיים שלו למשך חלק גדול מהמשחק. לא חושבים כרגע מה יהיה כשלסבתא יהיו גלגלים בחצי הגמר, אבל זה לא מעודד.

רשמתי לפני המשחק שהפריזאים יכולים במקרה לחבר משחק וזה מה שקרה בהתחלה לפחות, זה היה גם צפוי מבחינתי. קבוצה שיודעת שסיכויה מועטים מלכתחילה, פותחת בהתלהבות ויחד עם שילהוב הקהל, גם כמעט משיגה שער מקרי שהיה יכול לגרור את המשחק למקומות אחרים, סן סירו גנגאם סטייל.

למזלנו הייתה לנו הברקה שפוצצה להם את הרוח, בישול מטורף של אלבס, וסיומת לא פחות טובה של מסי. משם הייתי רוצה לראות עוד קצת גז בניצול העובדה שעומד מולך קשר אחורי בן 38 ומגנים בעיתיים, אבל בארסה לא תתחרע, הצלקות עוד לא הגלידו.

אני לא חושב שהיה מישהו שלא ייחל לסיום המשחק כבר במחצית עם הפציעה של מסי, וגם אולי השחקנים שאפשר להגיד שלא יצא להם לשחק ברמות האלה בלי השחקן הכי חשוב שלהם. אפשר לראות את זה פה:

ססק כפאלסו ‘9’ היה דווקא טוב יותר מהפיאסקו ‘4’ שהוא מציג לאחרונה, ואם לאלכסיס היה שכל ולצמד הקוונים עיניים יותר ברורות מאשר כיסים מלאים בגז טבעי, סביר להניח שהיינו יוצאים עם טעם מתוק יותר בפה.

חוץ מסימן הקריאה המאוד ברור סביב אלבס (הופעה מעולה), ואלדס ביכולת מצוינת וחוסר מזל בשער השיויון שלהם. כל השאר במצב למ”לם (כולל מסי שעד השער שום דבר לא הלך לו). לגבי וייה (11 נגיעות בכדור בכל המשחק) ואלכסיס – ראוי לשפוט אותם כפי שוייה אמר שלשום במסיבת העיתונאים, כשוליות של מסי, ולא כשחקני התקפה פרופר, למרבה הצער. פה במקרה הזה אלכסיס, חוץ מלשים את הכדור ברשת, היה סביר מאוד לטעמי. שמר על הכדור והיה מהבודדים שכן עשה משחק לחץ.

אני לא יודע איך לאכול את הגומלין. הגורל קורא לברטרה, אבל השילוב בינו ובין פיקה, חוץ מחוסר התיאום והפריזר של ברטרה, הוא בעייתי מאוד. חוץ מהצירוף שלהם שמסיט את פיקה שמאלה למקום שהוא לא מכיר, שניהם לוקים בסינדרום רפא מארקס ידוע. 14 תיקולים מוצלחים, 100 אחוז לקיחת כדורים אוויר, וטעות אחת מחרבת משחק, פר משחק. זה מה יש. אני לא חושב שאנצ’לוטיניו ישנה משהו בגומלין, ינסה לעקוץ עם לבאצי (שמהיר פי כמה מפיקה וברטרה) ויתגונן.

מעבר לכך הסטייט אוף מיינד של בארסה שונה משמעותית מזה נגד מילאן. אין פיגור שצריך להלחם בו, יש תוצאה טובה שצריך להעביר, ובקטעים האלה, היסטורית, אנחנו תמיד זייפנו.

יהיה בסדר.

 

הטוב: תוצאה טובה.

 

הרע: הייתה יכולה להיות טובה יותר.

 

המכוער: שטארק הוא אחד מהשופטים שלנו, לא חמוריניו?

 

 

ברצלונה

פ.ס.ז’

השחקן

ציון

השחקן

ציון

ואלדס

8

סיריו

6

אלבס

9

ז’אלט

4

פיקה

6

תיאגו סילבה

8

מסצ’ראנו

7

אלכס

6

אלבה

6

מקסוול

5

צ’אבי

6

בקהאם

6

בוסקטס

6

מטידי

5

אינייסטה

6

לוקאס

6

אלכסיס

5

פסטורה 4

מסי

6

לבאצי

6

וייה

5

זלטאן

6

חילופים

חילופים

ססק – 45′

6

מנז

5

טייו- 80′

לא שיחק מספיק

וראטי

5
גמיירו 4

סטטיסטיקה

ברצלונה

פ.ס.ז’

ניסיונות לשער

14

11

מתוכן למסגרת

5

6

קרנות

7

4

עבירות

13

11

צהובים

4

4

החזקת כדור

63%

37%

 

 

48,817 צופים בפארק דה פראנס, צרפת.

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023