Featured Video Play Icon

דע את האויב: ליברפול

אילן, מחוג האוהדים של ליברפול – You’ll Never Walk Alone כתב קצת על האדומים, שבוע לפני המשחק הגדול בקאמפ נואו:

המערך כנראה יהיה ה4-3-3 הרגיל שלנו בדומה לשלכם. בשער יהיה אליסון כמובן ושלישיית ההתקפה של סלאח, פירמינו, מאנה לוודאי תשחק. בהגנה יהיה טרנט מימין ורוברטסו משמאל כאשר ואן דייק הבלם השמאלי. מי יתלווה אליו זו שאלה קשה כי גומז הוא הבלם השני שלנו, אבל היה פצוע ל4 חודשים וחזר רק השבוע. לוברן טוב ממאטיפ אבל מאטיפ כרגע בכושר מצוין ולכן לדעתי הוא זה שיהיה ליד ואן דייק.

קלופ אוהב מאוד לחזור לקישור של ווינאלדום, הנדרסון, מילנר במשחקים גדולים אבל נראלי שהוא הבין את החשיבות של פאביניו ולכן יהיה זה פאביניו כקשר אחרוי לצד הנדרסון הקפטן ו-ווינאלדום.

כמובן שמסי יהיה לכם שחקן מפתח וטר שטגן יצטרך להיות במיטבו. אני חושב גם שבוסקטס ואלבה יהיו צריכים להיות בכושר טוב לשמור על פירמינו וסלאח. מבחינתנו ואן דייק יהיה חשוב מאוד ופירמינו בגלל שכשהוא משחק טוב לרוב ההתקפה שלנו מצליחה.

אני חושב שהמגנים שלנו גם יהיו חשובים הן מבחינה הגנתית כדי לשמור על מסי וקוטיניו/דמבלה והן מבחינה התקפית כי הם חלק אינטגרלי מאיך שאנחנו תוקפים. ואמנם לא שחקן אבל אנפילד הוא פקטור משמעותי בכל משחק בעיקר באירופה ולא חסרים מקרים בהם ההשפעה שלו באה לידי ביטוי לדוגמת פריז ונאפולי השנה ומול דורטמונד לפני 3 שנים.

אני מאמין ששתי הקבוצות ישחקו כדורגל התקפי בביתן על מנת להבקיע כמה שיותר שערים מחשש של שערי חוץ. לדעתי ליברפול תגיע קצת יותר רגועה למשחק חוץ ותשדל לספוג כמה שפחות יותר מאשר להבקיע כמה שיותר. באנפילד אם ברצלונה תצטרך לשחק פתוח יכול להיות מאוד מסוכן לכם.

מבחינת חולשה אצל ליברפול הצד הימני של ההגנה שלנו הוא זה שמנסים לפרוץ עם טרנט שפחות מנוסה והבלם שלידו (כרגע מאטיפ) שפחות טוב מואן דייק. לגבי ברצלונה לדעתי כנף שמאל שלכם יהיה בעייתי מכיוון שגם קוטיניו וגם דמבלה נוטים לתמוך פחות בהגנה. בנוסף, אם סרג’י רוברטו ישחק קשה לי לראות אותו מתמודד גם עם הדריבל והמהירות של מאנה.

הקמפיין האירופאי שלנו מתחלק לשניים. שלב הבתים שלנו היה לא משהו כאשר ניצחנו את כל המשחקים באנפילד אבל הפסדנו את כולם בחוץ גם לכוכב האדום. בשלבי הנוקאוט לעומת זאת אנחנו הרבה יותר טובים עם 3 ניצחונות מ-4 ויחס שערים של 9-2 וניצחון חוץ יפה על באיירן.

אם יש עוד שאלות עוד דברים שתרצו לדעת יותר מאשמח לענות עליהם. חג שמח.

טור אורח

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023