הטוב והרע

בארסה עם רביעיה טובה אצל בטיס אמיצה פתחה פער של 3 נקודות בצמרת. ססק עם צמד, ניימאר ופדרו כבשו. מסי נפצע ויעדר חודשיים.יום עצוב לבארסה. ליאו מסי יעדר כחודשיים בגלל הקרע בשריר מעל ההמסטרינג. ישתדל להיות כשיר למשחק העונה נגד אתלטיקו מדריד בעוד 8 שבועות.

 

לגבי המשחק אמש:

 

 

בטיס אינה קבוצה שראויה למקום שלה בירכתי הטבלה, וגם לקהל המדהים שלה לא מגיע מקום אחרון. ואלדס, בפעם המי יודע כמה העונה, מנע פיגור מוקדם שלכו תדעו איך היינו יוצאים ממנו. וכשהשוער שלך במצב GOD MODE, מתישהו הקו הגבוה (להחריד) של בטיס יפרץ פדרו וניימאר דאגו לפגוע בהם בצורה מושלמת, ואחר כך נעזרנו באלילת המזל (הקורה) והקילריות של ססק בשביל לגמור את המשחק סופית.

 

כן, חוץ מואלדס גם ברטרה ראוי למחמאות, למרות הקרקוס שקיבל ממולינה במצב הראשון של המארחים. פויול לעומתו היה במשחק מזעזע עם מספר לא מבוטל של טעויות, ואלמלא היו קוראים שמו בישראל טרזן, היה מקבל הרבה יותר אש. מונטויה היה מצוין בצד שמאל שלו, והמודעות המרחבית שלו מנעה כמה התקפי לב כשהוא הגיע לסייע באמצע.

 

טאטה סחט את המיץ של צ’אבי בחודש האחרון, עכשיו יש לו קצת זמן לנוח. חייבים לשמור עליו בצמר גפן לקראת היישורת היותר מתקדמת של העונה.

 

לגבי ניימאר, אני מסכים שהוא לא צריך לחפש את שער המאה בכל מהלך, אבל זה בסדר, והוא ילמד. עכשיו עם הפציעה של מסי הוא הולך להכנס לנעליים מאוד מאוד גדולות, כבורג המרכזי בהתקפה, ואני כן מאמין שנראה אותו משחזר את סלטיק כפאלסו.

 

הטוב: רביעייה לבטיס במגרש שניצחנו בו פעמיים ב-7 שנים.

 

הרע: הפציעה של מסי.

 

המכוער: ססק בא להוציא כדור מהיר אחרי עבירה להתקפה, ושחקן של בטיס חוסם את הכדור של ססק. שגיא: “שססק יפסיק לנסות להוציא כרטיסים צהובים לשחקני בטיס”. דביל.

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023