המילים המדהימות של פפ גווארדיולה על מסי

וואו, חובה קריאה ושיתוף. כל מה שגווארדיולה אמר ברדיו קטלוניה על מסי, מתורגם לעברית:

“לאו הוא גאון. הוא אחד הספורטאים הגדולים בכל הזמנים. ספורטאים, לא רק כדורגלנים. הוא נושא את המשקל של ארגנטינה על כתפיו.”

“למעשה, היתרון הגדול בכך שלאו מסי בקבוצה שלך, היא ש-10 השחקנים האחרים על המגרש יודעים שלאו מסי נמצא בקבוצה שלהם והם יודעים שבמוקדם או במאוחר הוא יעשה את *זה*. ואני הייתי שם כמאמן ותכננו לעשות את זה ואת זה, וחשבתי לעצמי, ‘ואנחנו נביא למסי את הכדור וזהו זה, נבקיע’. ורק הטוב ביותר בכל הזמנים יכול לעשות את זה. המשקל של זה ושל להיות מסוגל להתמודד עם זה…”

“אתה יודע כמה זה קשה לצאת לשם כל 3 ימים ושכולם יצפו ממך להבקיע 3 ולבשל עוד 3? כל 3 ימים. זה אכזרי. אף בן אנוש מלבדו מסוגל לשאת בלחץ הזה בכל משחק ולעשות את זה.”

“והדבר הכי טוב בו הוא שאף אחד לא עושה את הדברים הקלים טוב כמו שהוא עושה. אף אחד. כמו שיוהאן אמר, הדבר הכי קשה זה לעשות את הדברים הקלים נכון. אין שליטה לא טובה, מסירה לא טובה, כל הדברים שמלמדים אותך כילד לעשות פשוט. אני לא מדבר על לעבור בכדרור 3 שחקנים ולהבקיע, או על שאר הדברים שאנחנו יודעים שהוא עושה כי הוא עושה אותם כבר יותר מעשור.”

“הדבר הטוב ביותר ללמד ילדים לגביו הוא לצפות בדברים הקלים שהוא עושה יותר טוב מכל אחד אחר. כולם עושים אותם מורכבים, רוצים להוסיף דברים, הוא משאיר את זה פשוט.”

“זאת פריבילגיה לצפות בו. אני לא רוצה לפספס אף משחק של בארסה כי אני חושב שכשהוא יפרוש, נאבד משהו שלא יחזור על עצמו.”

“אני מעריץ כדורסל גדול ואני זוכר שקמתי ב-4 לפנות בוקר כדי לצפות במייקל ג’ורדן משחק, אף על פי שהיו לי אימונים ביום שלמחרת, כי הרגשתי שאסור לי לפספס את הצפייה בכל מה שהוא עושה לפני שהוא פורש. ועכשיו זה אותו הדבר. אסור לנו לפספס משחקים, כי הוא פשוט טוב מדי. אנחנו מאוד בני מזל שאנו צופים בו. וכל שנה אתה חושב שהוא משתפר.”

“טיטו, שינוח על משכבו בשלום, אמר פעם משפט נהדר עליו, שהוא כמו התלמיד שבא לכיתה, והמורה מסביר את השיעור, והתלמיד משתעמם כי הוא כבר יודע הכול. ולפעמים כשהייתי עמו ואמרתי לו ‘לך לפה או לשם’, חשבתי שהוא בטח אומר לעצמו ‘למה הוא אומר לי את זה כשאני כבר יודע את זה?’ אבל הוא לא גורם לך להרגיש כאילו הוא הכוכב.”

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023