המצב של טר שטגן וקלאודיו בראבו

עוד בתחילת הקיץ ידעתי שאנחנו יושבים על חבית חומר נפץ כשרשמתי את הסטטוס של צמד השוערים שלנו:

Screen Shot 2016-08-03 at 4.09.21 PM

כשנחתם הפרה-הסכם עם מארק אנדרה שטגן בקיץ 2013 (דיווחנו עליו באתר לפני כולם), אנדוני זוביזארטה, המזכיר הטכני דאז, הבטיח לו: אתה תהיה שוער ראשון בבארסה.

כשטר שטגן הוצג במאי 2014, ובמיוחד אחרי הנטישה של ויקטור ואלדס, הוא גם הוצג ככה. אלא שללואיס אנריקה היו ספקות לגבי הבשלות של הגרמני, ופחות מחודש לאחר מכן, קלאודיו בראבו הוחתם בקבוצה. כשנרכש, התשקורת שיערה שבראבו יהיה השוער המחליף של טר שטגן, אלא שללואיס אנריקה היו תוכניות אחרות, וכך היה.

טר שטגן וקלאודיו בראבו

 

טר שטגן הביע חוסר רצון באמצע העונה הראשונה וקיבל מסר מרגיע: ״זאת תקופת התלמדות עבורך לקראת הפיכתך לשוער ראשון״.

במהלך גמר גביע העולם למועדונים טר שטגן נראה בפירוש לא מרוצה כשהסתובב על כר הדשא בבדידות וסירב להשתתף בחגיגות התואר בגלל שלא שיחק בגמר. במרץ השנה, טר שטגן כבר התמרמר על הפוזיציה שלו ובראיון המפורסם שלו אכן אמר: ״אם לא ישתנו דברים, נתחיל לדבר על העתיד שלי״. חודש לאחר מכן נערכה פגישה עם רוברט המזכיר הטכני וסוכנו של השוער בה הבטיחו לו שהוא יהיה השוער הראשון של הקבוצה בעונה שנפתחת אוטוטו. בראיון הבא של טר שטגן הוא כבר נשמע אחרת: ״אני רוצה להשאר פה, אני אוהב את המועדון וא העיר״.

ועכשיו חבית הנפץ מגיעה לשיאה: רב הדיון תלוי בהחלטה שיקבל קלאודיו בראבו, האם להמשיך בבארסה כשוער שני, או לעזוב. את עמדת המזכיר הטכני וההנהלה אנחנו יודעים (טר שטגן יהיה שוער ראשון), אבל בכל פעם שלואיס אנריקה נשאל על כך, הוא סירב לנקוב בשוער הראשון שלו.

יש לבארסה כבר אלטרנטיבות במידה ובראבו יחליט לעזוב. להחלטה מי יהיה השוער הראשון בסופרקופה יהיה משקל עצום בכל הקרקס הזה.

מה דעתכם?

[interaction id=”57a1f021a187a2ca30f97754″]

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023