מסי כובש נגד בילבאו

הסיקור: בילבאו 1-2 ברצלונה

מחצית שנייה טובה של בארסה לא כיפרה על מחצית ראשונה נוראית. מסי כבש שער חוץ יקר מבעיטה חופשית לקראת הגומלין בקאמפ נואו ביום רביעי הקרוב.

מחמאות קודם כל לארנסטו ואלוורדה (קנדידטור קבוע למשרת המאמן של בארסה) והחניכים שלו. ושימו לב, זה לא היה ההרכב הכי חזק של בילבאו. בניאט, סוסאטה וריקו היו עמוק בספסל, לאפורט ומוניאין עלו רק כחילופים.

הבאסקים לחצו היטב במחצית הראשונה, הצפיפות שלהם באמצע ואיבוד הכדור הלא אופייני של אינייסטה הובילו לשער הראשון. הלחץ בהוצאת הכדור של בארסה הוביל גם לשער השני:

הלחץ של בילבאו בשער השני

הלחץ של בילבאו בשער השני

אגב, הבעיטה של איניאקי וויליאמס אדירה, אבל אני חושב שטר שטגן יכל לעשות יותר. למען האמת, מעט מאוד פעמים עד כה העונה אמרנו לעצמנו: ״וואו, איזו הצלה של טר שטגן״, היו כמה בודדות (הבולטת לדעתי הייתה מול דני פרחו בניצחון במסטאייה), אבל טר שטגן בינתיים העונה הוא לא אקס פקטור שמביא נקודות, וזה חשוב בקבוצה כמו בארסה שיחסית לא עומדת בפני מטווחים.

נחזור למשחק הלחץ של בילבאו – חודש חמישי לתוך העונה ולואיס אנריקה עוד לא מצא פיתרון טקטי נכון ללחץ הגבוה שקבוצות מעמידות נגד בארסה. לא רק זה, בהעדר אופציות מסירה, טר שטגן מנסה בכוח לכוון לשחקן בארסה, ושחקני הקישור שלנו לא ידועים במשחק הגובה שלהם, כך שאיבוד הכדור הוא א. אוטומטי, ב. מתרחש בדרך כלל בחצי של בארסה.

בארסה כן חזרה למשחק במחצית השנייה והייתה ראויה לשיויון. ביום ממוצע של מסי וסווארס (החוליות החלשות בהתקפה אמש), היא יכלה להוציא אפילו יותר.

שער החוץ של מסי יאפשר לבארסה לתקן את הפאנצ׳ר של אמש ביום רביעי הקרוב, אבל עדיין, להרכב החזק של לוצ׳ו יש רק יומיים וקצת להתאושש לפני שהם נוסעים לבקר את פאטו, דוס סנטוס והחברים של ויאריאל באחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר שמחכים לנו.

פנדל של 1000 אחוז על ניימאר

פנדל של 1000 אחוז על ניימאר

מילה על השיפוט של פרננדס בורבלאן? מזעזע. 24 שעות חלפו מאז שאוהדים שיפשפו את העיניים לאחר שחאמס דחף את מודריץ׳ וקיבל פנדל (!), העבירה הכי ברורה שיש על ניימאר ברחבה מזכה את אלבה בכרטיס צהוב. עם וועדת שיפוט נורמלית, אדוריס היה מקבל 4 משחקים בחוץ על המכה המכוערת בגרון של אומטיטי. לפי עדויות של צלמים בקרבת השער של טר שטגן, אומטיטי לא נשם במשך 10-15 שניות.

הטוב: אפשר לתקן.

הרע: עוד יומיים מבקרים במדריגל.

המכוער: אספקת הצהובים של בורבלאן.

ההרכב:

טר שטגן (5).

סרג׳י רוברטו (5), פיקה (6), אומטיטי (6), אלבה (5).

ראקיטיץ׳ (5), בוסקטס (5), אינייסטה (6).

מסי (5), סווארס (5), ניימאר (7).

 

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023