הסיקור: ברצלונה 0-1 גרנאדה

שי עם כמה דברים טובים וכמה פחות טובים מהמשחק נגד גרנאדה.

⬅️ בואו נדבר על המסירות האלה. 1005 זה מספר מרשים, אבל הוא לגמרי הוצא מכל פרופורציה. הנה כמה מספרים שהרבה יותר הרשימו אותי אתמול.

◀️ 8.7 שניות לקח לבארסה לזכות בכדור אתמול אחרי שהיה ברגליים של גרנאדה. העדות הכי מרשימה למשחק לחץ אפקטיבי בראשות התמנון מבאדיה סרחיו בוסקטס במשחק שיא. משחק לחץ אפקטיבי הוא דבר *מאוד* קשה למימוש בקבוצת כדורגל ומשהו שדורש שיוף וחידוד כל הזמן.

◀️ 68 חטיפות כדור היו לברצלונה אמש (שיא), בוסקטס עם 14 (שיא), אלבה עם 8, פיקה עם 7, וידאל עם 6 וגריזמן עם 5. כשלוחצים טוב ומצמצמים את המגרש, ההזדמנות לחטוף גדלה יותר. החילוצים של גריזמן אגב, הם דווקא בעיקר תוצאה של רצון והקרבה אישית.

◀️ אני עדיין חושב שנגד אתלטיקו מדריד שיחקנו טוב יותר וזה נשאר עדיין המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. הסיבה היא בעיקר ההוצאה לפועל של הארסנל ההתקפי שלנו, ואמש בלי סווארס, החיסרון שלו הורגש היטב. גריזמן הוא לא ה׳9׳ שינשך, יבעט וישתולל מול צמד הבלמים של היריבה, בגלל זה הוא תמיד פרח לצד חלוץ גדול שעשה את זה בשבילו. אני מקווה שקיקה ילמד וישכיל לא לתקוע אותו לבד שם ולצפות לניסים אפשר גם להביא חלוץ ׳9׳ פלסטר עד לסיום העונה. כסף? אפשר לבקש מואולוורדה הלוואה מהאקזיט שלו.

הדברים הפחות טובים:

◀️ אנסו פאטי וגריזמן החליפו פעמיים מיקום ב-20 הדקות הראשונות ואני חשבתי שלקיקה נדלקה הנורה. רק שבהמשך המשחק אנסו נתקע בצד ימין וגריזמן נע לסירוגין בין שמאל לאמצע. אנסו הרבה יותר מאיים בצד שמאל, שם הוא יכול לחתוך לאמצע ולבעוט, כנ״ל לגבי גריזמן. ובאופן כללי, חייבים דינמיות בשלישיה הקדמית. היו ניצוצות של זה, אבל לא מספיק. הכניסה של קרלס פרס לאגף ימין עם רגל שמאל דומיננטית הראתה כמה האפקט הזה חשוב.

◀️ לצד התרומה במשחק הלחץ של ראקיטיץ׳ (עשה זאת מצוין), הוא מתקשה במשחק בנגיעה אחת. החזרה של פרנקי דה יונג וארתור לכושר פלוס העלייה של ריקי לבוגרים לדעתי תחזיר אותו שוב למעמקי הספסל, לקראת מכירה.

◀️ גם אם זה לא היה משחק שיא, אני בטוח שרובכם המוחלט לא ברח לטלפון בזמן המשחק, וזה כבר סימן טוב.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023