הסיקור: ברצלונה 0-4 סביליה

מתאו להוז אתה חרפה.
(או שיש לך טורט של שליפת כרטיסים, לא יודע)

ועכשיו לסיכום:

תראו, הייתי שמח למצוא סיבה לכתוב לכם “סליחה טעיתי” – הרי תכף כיפור, אבל סה”כ המסקנות מאינטר היו די צודקות, אפילו מאוד.

דמבלה פשוט חיוני להתקפה של בארסה והנוכחות שלו ורסטילית ומשפיעה ביותר ממובן אחד. הוא מכריח שחקנים לשמירה כפולה, המהירות שלו מרסקת את מערך ההגנה ומשאירה את לואיס הרבה פעמים עם שחקן פחות על הראש. אבל כמו תמיד, ההחלטות.. ריבונו של עולם. בטח פציעת ראש.

סווארס – מה אפשר לומר? את הצעד הראשון שאיבד הוא לא יחזיר, אבל את הניידות, הוירטואוזיות והחדות אף אחד לא יקח ממנו. מהגולרים הגדולים שראיתי, וראיתי.

מסי,
בבעיטה השניה אמרתי “עוד לא”
בבעיטה האחרונה אמרתי “זה גול”
אני יודע שגם אתם.
הדריבל שלך הורס לי את הבריאות.

וידאל במקום דה יונג במקום בוסקטס – בול בפוני, מוהיקן, או מה שזה לא יהיה על הראש שלו. אני מחולי בוסקטס, אלה ששורפים שעות מול טרולים כדי להוכיח להם שאין להם מושג וכמה שהוא טוב. אבל… במשחקים האחרונים הוא לא היה. וידאל -איש המשחק שלי- נכנס לא במקומו, אלא לעמדה התקפית משם הוא משחרר את הכדור במהירות לצדדים ומבלגן את המשחק של היריבה בתנועה לוחצת כמעט בלי הפסקה.

וזה עובד כי יש לידו את צ’אבי ואינייסטה. סליחה, קל להתבלבל – ארתור ודה יונג. תתעצבנו על ההשוואה, זה בסדר. אני יודע שזו רק ההתחלה, אבל אחר כך זו כבר לא תהיה חכמה להשוות. מי חלם שיבואו שני מחליפים כל-כך גדולים לקישור? אלו שני גאוני כדורגל שממשחק למשחק יכלו וישתלטו על הקישור באופן שלם.

סמדו בשמאל לא היה טוב, נהדר. אם הוא בא עם הביטחון הזה לצד ימין יש לנו ג’ורדי. שמאל. חזק וסמדו . ימין . חזק ולך תקים ממשלה ככה.

טודיבו לא הצגה המשחק, ובמזל לא קיבלנו גולים בתחילת המשחק. אוקמפוס שחקן, וההתמודדות לא היתה פשוטה. אבל הוא צעיר ומוכשר ויקבל את ההזדמנויות שלו. בכלל, התוצאה קצת מוליכת שולל וסביליה היו שווים פה לפחות שניים. ההגנה שלנו זה לא זה*

וולוורדה
נקודה לטובתך – ברצלונה שיחקה טוב בחלקים מההמשחק והמערך היה טוב ונכון, אבל כבר נפגעתי מידי ואני חשדניסט. מצטער אבל משחק וחצי טובים לא משנים את זה. מחמיא לך על המשחק הזה ובוא נראה מה יהיה בדייט הבא.
נקודה לחובתך – בארסה מתחילה כל משחק חלש, ואני חושב שזה נובע ממנטליות של התאמה ליריבה. אנחנו מחכים להבין את היריבה ואז משחקים. זו לא בארסה שחיה ומתה על הכדורגל שלה, וזה מבאס.

ותגידו, רק אני התמלאתי נחת אחרי שרגילון איבד בגול של דמבוז, כמה דקות אחרי תנועת יד מזלזלת למסי?

*לא כולל שוערים גרמנים בלונדינים מופלאים.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023