סווארס

הסיקור: ברצלונה 2-2 אתלטיקו מדריד

הנקודות של שי לתיקו 2-2 מול אתלטיקו מדריד:

אני לא מחדש כלום: כל העונה הזאת נידונה לעונת פנסיה מהרגע שהוחלט להעניק גיבוי לואלוורדה אחרי אנפילד וגמר הגביע. כשהעומדים בראש המועדון משתינים בקשת על חריש עמוק שצריך להתבצע בסגל ומביאים במקום זה מגן שמאלי ב 135 מיליון יורו, התוצאה הייתה כבר ברורה מראש. לצערנו הם השתינו בקשת והם ימשיכו להשתין בקשת עד יומו האחרון של המנדט שלהם.

בטור הראשון שלי אחרי ההצגה שלו רשמתי: ״קיקה סטיין כבר לא יוצא עם הילדה של השכנים, הוא יוצא עם פאקינג שארליז ת׳רון״. קלירלי, בארסה גדולה עליו. מעליו אקלים רעיל בראש הפרימידה ומתחתיו, חדר הלבשה שמלגלג על חוסר האוטוריטה שלו. קשה עד בלתי אפשרי לסחוף חדר הלבשה בלי אוטוריטה, בלי להיות מוטיבטור. אתה יכול לדבר יפה על כדורגל בצורה פילוסופית (וקיקה יודע לדבר) – זה לא יעזור אם אין לך את היכולת לפתוח את הפה ושכולם ישתוקקו לשמוע מה יש לך להגיד.

משפט אחד של קיקה אחרי המשחק שתפס לי את העיניים: ״קשה להכניס את גריזמן בלי להפר את האיזון שהיה בקבוצה באותו רגע״. אמר מעט ובעצם אמר הכל על הרכישה הזאת, שהגיעה אישית מראשו הגאון של ברתומאו. וזה צינור שהנשיא הבא והמאמן הבא יצטרכו להתמודד איתו. אני מרחם עליו ועל ארתור, על כל מה שעובר עליהם בימים אלה.

מה שעוד הציק לי בדברים של קיקה אחרי המשחק היו שהם היו נטולי ביקורת עצמית. בהתחלה הוא לפחות דיבר על כך שהוא לא מרוצה וצריך לשפר וכו׳, ועכשיו גם זה נעלם.

הוא גם הבטיח רוטציות לפני המשחק הראשון אחרי החזרה מהפגרה, ובפועל, בשביל התוצאות, הוא ממשיך לטחון את כמעט את אותו הרכב כל 3 ימים – רואים בבירור שלשחקנים חסר אוויר כשוידאל לא מצליח לעשות ספרינטים וסווארס כבר לא לוחץ על ההגנה. 340 דקות מ-360 אפשריות לשחקן שחזר מפציעה של 5 חודשים, זה לא דבר הגיוני ולא דבר בריא.

החילופים המאוחרים היו בכלל הזייה. סימאונה מכניס עוד ועוד אריות למלחמה וקיקה נרדם בשמירה. הזייה שהוא נזכר להכניס את אנסו פאטי 5 דקות לסיום. הזייה.

את הדעה שלי על הצגת ה VAR של הרננדס הרננדס ומתיאו לאוז סיכמה סיון ממן בצורה נהדרת באחת התגובות בדף: ״יש תחושה כזאת שבגלל שאנחנו ביכולת חלשה אסור לפתוח פה או להתלונן על כל הטעויות שיפוט שקורות בזמן האחרון. אז כן, יש לנו הרבה מה להשתפר ואנחנו לא נראים טוב אבל זה לא מצדיק טעויות כאלה שגורמות לאיבוד נקודות במשחקים מהסוג הזה וזה ממש לא משנה איך אנחנו נראים. בדיוק בשביל זה המציאו את ה-VAR, כדי להימנע ממקרים כאלה כמה שאפשר״.

ריקי פוץ׳ הוא קרן קטנה של אור בכל החושך מסביב. היו הרבה תהיות על האם הוא יהיה מסוגל להתמודד עם מרכז שדה קשוח כמו של אתלטיקו מדריד – והוא ענה עם עבודה נהדרת באמצע וככל שהביטחון שלו עלה – הוא העז יותר. הוא נהנה מהתנאים הנוכחיים: הפציעה של דה יונג (אמור לחזור בסופ״ש) והסיכול הממוקד בארתור. הלוואי וימשיך לקבל דקות, בארסה צריכה לב של כמו שלו.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023