קיקה סטיין בארסה מאניה

הסיקור: סביליה 0-0 ברצלונה

הנקודות של שי, ממש בקצרה.

אתם מכירים את הדעה שלי על קיקה סטיין עוד לפני שהעביר את המשחק הראשון בקאמפ נואו וגם מהפודקאסטים שלנו. מהתגובות שלכם ביום שישי ב-2 עושה רושם שלרובכם הגדול נשברו מקלות הקרדיט שעוד היו לו. טבעי ולגיטימי, שהרי מדובר באופציה הרביעית של ההנהלה שחיפשה את השעיר לעזאזל הבא ונהנתה מההייפ ויחסי הציבור מעולים של ׳אמונה שלמה בקרויף׳. הקהל פחות ידבר על נשיא שמתעקש לרכוש בעצמו שחקן ב 135 מיליון יורו שנגע אתמול כמחליף 8 פעמים בכדור – ושוב, הבעיה היא לא בשחקן, הבעיה היא בנשיא.

ועם כל זה, תוכנית א׳ של קיקה סטיין עבדה יחסית טוב. הקישור הגרזני – גירזן, ג׳ורדי אלבה וסמדו ריווחו כל אחד בתורו בצורה מושלמת והחצי שעה הראשונה של בארסה הייתה טובה מאוד. משחק לחץ טוב של כולם ומספר חטיפות בחלק המגרש של היריבה שלא היה לנו מאז המשחק הראשון של קיקה נגד גרנאדה. וזאת סביליה, השלישית בליגה. הבעיה? הבינוניות של מסי, שביום אחר בדרך כלל מייצר מהעדיפות הזאת משהו, והבינוניות של שאר השחקנים בהתקפה שמעדיפים לא לייצר בעצמם ולזרוק הכל למסי.

ואז הגיעה הפסקת המים בדקה ה-30, לופטגי הגיב, וקיקה, נרדם. והחלומות האלה קורים לקיקה לא מעט, כמו בקלאסיקו האחרון. מחצית ראשונה טובה שהתפוגגה לשמיים וטעם מר שנשאר בפה ממחצית שנייה עלובה. טעם שגורם גם למעריצים של האיש והפרות לחשוב על דשן במקום על כדורגל.

אפשר להגיב בכדורגל, על אחת כמה וכמה כשיש עכשיו פאקינג 5 חילופים. למה סווארס סיים 95 דקות כשניכר שהוא שפך לאגר כבר אחרי 50 דקות. למה אנסו פאטי, שחקן שמסוגל לייצר דברים באגף ולעבור שחקן – לא מקבל דקה? למה ריקי פוץ׳, שחקן שדוחף קדימה באופן טבעי, לא מקבל יותר דקות?

למה? כי בשלב מסוים קיקה סטיין הפנים שנקודה מהפיחואן אצל השלישית בטבלה זאת תוצאה לא רעה – ואנחנו יודעים שהוא מקדש תוצאות על פני דרך כבר מזמן, כך שאתם לא אמורים להיות מופתעים.

המזל היחסי של קיקה, הוא שג׳ורדי אלבה הטעין את הסוללות בפגרה ואתמול מנע עוד מבוכה עם ההצלה בתמונה המצורפת. חתיכת הצלה.

יש עוד דברים שרצים בראש, אבל נשמור אותם לפעם אחרת.

ויסקה בארסה, תמיד.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023