הפנינים של דה יונג בראיון האחרון שלו


עמדה מועדפת? “אני נהנה מלשתף פעולה עם הכדור יחד עם חבריי לקבוצה, זה מספיק לי. כל עוד אני בקישור, הכל בסדר. לא משנה לי איפה”.

“זה אני שצריך להסתגל ולראות בהדרגה איזה תפקיד יהיה לי בקבוצה, אבל הוא לוודאי יהיה שונה מהתפקיד באייאקס”.

“אני לא חושש מתחרות בקישור. זה הכי טבעי כשאתה חותם בקבוצה כמו ברצלונה. אנסה לוודא שאני אהיה אחד מהנבחרים בקישור”.

“החיבור שלי עם חבריי לקבוצה הוא טוב מאוד. הם עוזרים לי המון. למרות שאני עדיין לא שולט לגמרי בשפה וזה עולה לי בכמה מילים מדי פעם. הכימיה בקבוצה מצוינת, בחדר ההלבשה, וזו התחלה טובה. ככל שאשלוט בשפה מהר יותר, זה יהיה טוב יותר עבורי”.

קיבלתי מוניטין שאני דורש מעצמי המון? “כן, בהחלט. אני עדיין צעיר, יש עוד כל כך הרבה מקום לשיפור. למשל, כדורים ארוכים. בנוסף, אני צריך לתת יותר מסירות מכריעות ולכבוש יותר שערים”.

סגנון המשחק? “אני מקווה שנוכל להראות לאוהדים בכל משחק את הסגנון שלנו ולשחק היטב. לזכות בתארים זה כמובן חשוב, אבל בבארסה ובאייאקס אתה חייב לשחק טוב – באופן שקרויף מגדיר את המילה – כי זה חלק בלתי נפרד מהמועדון”.

“אני שם לב שהאוהדים איתי מהיום הראשון וזה גורם לי להרגיש טוב שהאוהדים כבר התחברו אליי. מה שאני יכול להגיד הוא שאנחנו הולכים לשמח את האנשים עם תארים ועם כדורגל טוב מאוד”.

“אני מרגיש טוב מאוד. הקבוצה, המועדון, האנשים בברצלונה… כולם העניקו לי קבלת פנים חמה. הרמה באימונים טובה, חבריי לקבוצה הם ידידותיים. הכל הולך טוב מאוד עד כה. כבר הגעתי לפה עם ציפיות גדולות לגבי הגודל של המועדון, אבל עדיין הופתעתי. ביום ההצגה שלי זה הכה בי. חיכו לי כל כך הרבה אנשים!”

“לשחק לצד מסי זה בונוס. הדבר הכי מכריע בהחלטה שלי לבחור בבארסה הוא שאהדתי את הקבוצה כילד”.

“אהבתי במיוחד את התקופה של פפ, עם מסי… לא ראיתי דבר דומה לזה בחיים שלי, למרות שאני צעיר כמובן”.

“כמובן שאני מבחין בכך שהאוהדים רוצים את ליגת האלופות שוב. הם אף אומרים לי את זה ברחוב. גם אני רוצה כמוהם כי הייתי מאוד קרוב לגמר עם אייאקס בעונה שעברה. אנחנו צריכים מחויבות כדי לזכות בצ’מפיונס, זה יכול לשמש לנו כאקסטרה מוטיבציה”.

“אני ודה ליכט תמיד בקשר, אבל לא ביקשתי ממנו להצטרף אליי כאן”.

עידן

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023