הפנינים של פיקה בראיון הלילה לרדיו סר

פיקה בראיון לרדיו סר נותן עוד זווית לקלוב דה אמיגוס בחדר ההלבשה.

מה השחקנים עשו כדי שניימאר יגיע? “לא הצענו כסף. מה ששאלנו את הנשיא זה אם אנחנו יכולים לשנות את החוזים שלנו כך שלא תהיה בעיה עם הפייר פליי הפיננסי, כי ידענו שזה מכשול. אז הצענו לברתומאו לדחות תשלומים בחוזים שלנו, לחלק אותם ולהתאים אותו מחדש בהתאם לכללי הפייר פליי. אמרנו לנשיא שבמקום להרוויח תשלום מסוים בשנה, נוכל להרוויח אותו בשנה שנייה, שלישית או רביעית, או ע”י שימוש בצד ג’. שאם צריך לגעת בחוזים כדי להחתים את ניימאר, נעשה זאת.

בסופו של יום אנחנו רוצים ללכת יד ביד עם מה שהמועדון עושה, ואם אנחנו יכולים לעזור לו, במקרה הזה להימנע מבעיות פייר פליי – אין לנו שום בעיה. זה היה יותר ניסיון למצוא נוסחה מסוימת שתאפשר למועדון להחתים את ניימאר בלי בעיות אם ירצו בכך, מאשר להפחית בשכר שלנו. באותו הזמן הם חשבו שזה רעיון טוב, אבל בסוף צצו בעיות אחרות”.

סיכוי שניימאר יחזור? “בכדורגל הכל אפשרי ובכל שנה זה רק מוכח יותר ויותר. אמרנו לניימאר מראש והזהרנו – ‘אתה הולך לכלא זהב’. אבל בכדורגל דברים יכולים לקרות ודלתות נפתחות. הוא יתקבל כאן בברכה”.

הקלאסיקו: “ביריבות בין בארסה למדריד תמיד היה גבול מסוים. ולעיתים, גם חציתי את הגבול הזה. אבל כשאני מוריד את החולצה, מעולם לא הייתה לי שום בעיה עם השחקנים של מדריד. אני מסתדר טוב מאוד עם נאצ’ו ולוקאס ואסקס למשל.

לא היה צורך לדחות את הקלאסיקו. מאז שאני זוכר את עצמי, מעולם לא ראיתי אלימות במגרש כדורגל בספרד. מה שקרה זה שהגדילו והוציאו מפרופורציה בעיה שכלל לא הייתה קיימת”.

היחסים בין מסי לגריזמן? “טובים מאוד, באמת. זה עוד דבר שמנסים להוציא מפרופורציה כמו הכל. ליאו וגריזי ממש מסתדרים בדיוק כמו ליאו ושאר השותפים ששיחקו לצידו כמו פדרו, דמבלה או וייה. הם מסתדרים מצוין. עם לואיס הם פשוט כמו אחים לכל דבר, ויש מערכות יחסים שונות. רק בגלל שהיחסים שלו עם גריזמן הם לא עד כדי הרמה של אלה עם לואיס לא אומר שהם לא מסתדרים היטב בעצמם”.

“הבן שלי משחק בהגנה. הוא מזכיר את ארתורו וידאל, הוא גולש לכל כדור ומרבה לתקל, במשחקים אתה רואה אותו יותר על הדשא מאשר בעמידה”.

“אני לא רואה את עצמי כנשיא ברצלונה בטווח הקרוב והבינוני”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023