הפרובוקטור: אתם צבועים – פנייה לאנשי התקשורת הפאתטיים בארצנו

עוזי דן קרא כמה פעמים לתקשורת בארצנו הקדושה ״קטאלוניה של המזרח״, ובכן, אחרי שהתקשורת נרגעה מהסערה מהמהפך הגדול של ברצלונה, גילינו שלא מדובר בקטאלוניה של המזרח, אלא יותר בקסטיאה פינת בוגרשוב.

״משרוקית האלוהים״, ״היסטוריה עם כתם״ כתב אבי מלר, שלא לדבר על הפנייה מדרידיסטה בישראל בראשות עוזי דן, עמיר פלג וחמי אוזן. כמה פייק ניוז דחף חמי אוזן שעומד בראש הדסק של וואלה ספורט, כל כתבה מקפוצי התחת במארקה (להם היה הכי קשה להתגבר מהמהפך, מובן), קיבלה כותרת ראשית ״אייטקין הוקפא ולא ישפוט״, מעשייה שהומצאה במארקה וקיבלה במה פה בארץ בלי שום בדיקה עיתונאית. וכשהתברר שהסיפור מזויף האם הם התנצלו? כלל לא.

אתם צבועים, אתם אוהבים להאחז באוברבו בסטמפורד ברידג׳ אבל אתם שוכחים את הפנדל על הנרי:

ואת הנבדל של אטו שלא היה, ואת האדום שנסלח לבונסווינגה. ומה עם היד של באלאק במשחק הראשון? האדום שלא היה שנשרק לאבידאל? זה לא היה כזה חד צדדי כמו שאוהבים לתאר.

אתם צבועים כי אתם זוכרים לדבר על האדום של ואן פרסי בגומלין נגד ארסנל אבל לא על השער החוקי של מסי שנפסל באמירויות.

אתם צבועים כי אתם מעדיפים להתענג על רומנטיקת האליפות של אתלטיקו מדריד, כשאפשר לשכוח את שער האליפות החוקי של מסי שנפסל בשערוריתיות על ידי מתיהו להוז:

אתם צבועים בגלל שאתם אוהבים לשכוח את השערים הלא חוקיים של אינטר נגד בארסה, אבל אם זה היה לצד השני, או-הו איך הייתם נהנים להזכיר לנו:

https://www.youtube.com/watch?v=7KtHjSn0zQw

ואתם ממשיכים לדבר על מאורעות פאריס סן ז׳רמן למרות שפנדל על ניימאר היה, פנדל על די מאריה לא היה:

ופנדל על סווארס כן היה:

מה היה קורה אם פיקה היה כובש שער בנבדל בגמר ליגת האלופות בדיוק כמו סרחיו ראמוס, האם הייתים מדברים על זה? בוודאי שכן. האם דיברתם על השער בנבדל של ראמוס? בוודאי שלא.

צבועים הייתם, וצבועים תשארו.

 

הפרובקטור בע״מ

אני אוהד בארסה שלא מתבייש להגיד את האמת בפנים, גם אם היא כואבת. הגיע הזמן שאוהדי ברצלונה יוציאו את הראש מהבועה הקוסמית שלהם.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023