הקלאסיקו מתקרב…בואו להיזכר איך הכנו אתכם

בואו להיזכר איך הכנו אתכם בשבועות האחרונים עם סרטונים מרגשים, נוסטלגיים ומהפנטים. הכל לקראת הקלאסיקו שיערך מחר! צפייה מהנה, לא לשכוח לשמור במועדפים!

5 השערים שהכי הדהימו והשתיקו את הברנבאו:

כשאתה כובש שער כל כך יפה, שאפילו רונאלדו חוגג אותו!

2008, בארסה לא ניצחה כבר כמה קלאסיקו ברצף, הקבוצה של פפ עומדת בפני קלאסיקו ראשון. זה היה קשה, מלחיץ, וכשאטו החמיץ פנדל זה בכלל שיגע את השכל, אך בסוף בארסה ניצחה 2 – 0 ופתחה עידן חדש ביריבות בין הקבוצות.
עוד שבועיים לקלאסיקו!

אנחנו רוצים לעודד אתכם קצת… אז קבלו, איך זה לתת שלישייה במשחק חוץ.
אתמול לפני 11 שנים – אחת מתצוגות הכדורגל הגדולות ביותר של שחקן, של שלישייה, של קבוצה, של קלאסיקו – בארסה מפרקת את רעל מדריד “רק” 3-0 בביתה.
קבלו תקציר בקולם של נדב יעקבי ושגיא כהן(וידאו לא הכי איכותי, אבל שווה בעיקר לשמוע).
תמיד כיף להיות חכמים בדיעבד, ותמיד כיף לשמוע מילים כאלה על הילד ליונל מסי, שחקן השנה לנוער, שרק צריך לשפר את הסיומת…
11 שנים, וסרחיו ראמוס עדיין מחפש את רונאלדיניו. שוב מזכירים לכם, רק 3-0!

20 בנובמבר לפני 12 שנים: שלישייה מלאה בשמחת חיים בקלאסיקו.
ניצחון שקצת נשכח בין כל התבוסות שעוד קרו בחודש נובמבר מאז, אבל זה היה הקלאסיקו שפתח את עידן התבוסות עם 3-0 בעונת האליפות הראשונה במילניום.
מלבד התפאורה המדהימה והאקסטזה של השחקנים, היה גם כדורגל, כשסמואל המלך בחטיפה גאונית בגול הראשון, ג’יו(!) כובש, והריקוד אחרי הגול של רוני.

21 בנובמבר לפני שנה, אחד הניצחונות הגדולים ביותר של בארסה בברנבאו. 4 – 0 וכל מילה נוספת מיותרת. רק להתענג מהשידור של ריי האדסן המלך.

עונת 1998/99 עם ואן חאל, חגיגות המאה למועדון, קלאסיקו בקאמפ נואו במחזור ה-22. בארסה רק 3 מחזורים לפני כן הגיעה למקום הראשון בפעם הראשונה לעונה זו.
החגיגה הייתה 100% אדומה-כחולה. לואיס אנריקה המלך עם צמד נגיחות (ותראו מי מבשל לו את השני), ריבאלדו סגר את התוצאה בדקה ה-80. 3 – 0 חזק ונאה, ובארסה שמרה על המקום הראשון עד סוף העונה וזכתה באליפות שנייה ברציפות.
תענוג לצפות בתקציר נטול שדרנים.

כשדני אלבס שחרר את הפצצה הזאת לרשת של קסיאס…

הבישול הגאוני הזה של אינייסטה לפדרו!
חצי גמר ליגת האלופות 2011, אחרי 2 – 0 בברנבאו הגיע הגומלין בקאמפ נואו הגשום מאוד. למרות יתרון שני שערי החוץ, מדריד הייתה מאוד מסוכנת ולא רחוקה מלהבקיע ראשונה ולהכניס את כולנו לפאניקה. עד שהגיעו אינייסטה ופדרו והרגיעו את כולנו. ריאל מדריד עוד השוויתה בהמשך, אך זה נגמר כך ובארסה עלתה לגמר הצ’מפיונס נגד מנצ’סטר יונייטד.

אריק אבידל הבקיע רק שני שערים במדי בארסה. אחד נגד בילבאו, והשני נגד… ריאל מדריד, בגביע. מסי פשוט פירק את כל המערך ההגנתי של ריאל עם ההקפצה המתוחכמת הזאת. החגיגה שלו עם אלבס תיזכר לעוד הרבה זמן!

המועדון היקר שלנו, שאנו אוהבים כל כך הרבה, חוגג היום 117 שנים להיווסדו. עם כל השמחה על יום ההולדת של המועדון, מצטרפת גם השמחה של חגיגת יום המאניטה.
אותו יום לפני 6 (!) שנים בו בארסה תפרה מאניטה אגדית והיסטורית לריאל מדריד עמוסת הכוכבים של מוריניו.
לא להאמין שעברו 6 שנים מאז אותו יום, בייחוד כשמסתכלים כמה דברים השתנו מאז – צ’אבי בקטאר, וייה בניו יורק, פדרו בצ’לסי, וז’פרן… בבלגיה. נותר רק ליהנות מהשידור של נדב יעקבי.
חג בארסה שמח קולס יקרים!

יש משחקים שמצריכים כמה תקצירים, והקלאסיקו של המאניטה הוא כזה. אחרי התקציר בשפה העברית קבלו את התקציר עם השדר המשוגע שכולנו אוהבים, האחד והיחיד, ריי האדסן!

אותו תאריך, שנה בדיוק לפני המאניטה: זלאטן איברהימוביץ’ כובש בוולה מההרמה של דני אלבס ומביא לנו ניצחון 1 – 0 קטן גדול בקלאסיקו.

יש סיבה למה האוהדים של מדריד שונאים את מסי כל כך הרבה… בגלל כל הפעמים שהשמיד אותם.

בעונה האחרונה של פפ הפסדנו את האליפות, אבל את הקלאסיקו האחרון של פפ בברנבאו בליגה לא ניתן לשכוח. שער יתרון במתנה אחרי חצי דקה שנתן ויקטור ואלדס לא עזר ללבנים כשאלכסיס, צ’אבי וססק הופכים את התוצאה. באותו משחק בארסה שטפה את המגרש עם מערך של 3 בלמים 4 שחקני קישור ו-3 שחקני התקפה כשריאל לא יודעת איך לעצור את משחק הקישור של בארסה.

מוזאיקה וההמנון בקלאסיקו האחרון בקאמפ נואו, “תודה יוהאן”. עוצמתי ומצמרר במיוחד.
עוד יומיים ושוב כל האצטדיון ירעד משירתם של כמעט 100 אלף קולס.

את הקלאסיקו הראשון של לוצ’ו בקאמפ נואו כמאמן אי אפשר לשכוח.
מסי עם בישול למתייה בשער הראשון וסוארס עם גולאסו שרק חלוצים גדולים יודעים להבקיע נותן לנו את הניצחון.
(תקציר מצלמות VIP ללא שדר)

כשאלכסיס סאנצ’ס הרעיד את כל הקאמפ נואו. יש לנו חברים שהעידו על רעידת אדמה בקאמפ נואו.
אלה דברים שצריך לקחת מהפסדים, שוםן דבר לא משתווה לאושר הרגעי.

כשהנשיא האמיתי שלנו כובש בקלאסיקו, האטרף על הפנים שלו גדול יותר מכל האוהדים ביחד!
איזה אושר עילאי היה השער הזה. מה שהיה אחריו כבר לא משנה.

מחר!

אור בסן

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023