ואז בא אלכס

בארסה שוב בעטה בדלי ואיבדה יתרון 0-2 (אלבס, מסי) אבל מסי התאושש מהצום בדקה ה-90 ועם בישול לאלכסיס סאנצ’ס קבע ניצחון חשוב ביותר.כבר דימיינתי לעצמי את עריפת הראשים שהייתה מתחוללת פה אם לא היה יוצא כלום מהסללום הזה של מסי…

אז כן, כמו כל אחד, גם אני קפצתי כמו מטומטם בסלון, אותו דה ז’ה וו מהפיחואן בשנה שעברה. בליגת “תיקו זה ההפסד החדש”, אפשר לשמוח מניצחון כזה בצדק מוחלט, הרי איבדנו 15 נקודות ב-5 השנים האחרונות אחרי חזרה מוירוס פיפ”א (והפעם – עם חצי סגל שהיה בטיסה טרנס אטלנטית). ניצחון אחרי פגרה שכזאת צריך לקחת בעיניים עצומות.

זה לא אומר שצריך לעצום עיניים מול התחלואה שראינו היום. אם הריפיון במשחק הלחץ איכשהו מתקבל על הדעת (בכל זאת שחקנים אחרי טיסות ולא רובוטים), אין תירוצים לאיבודי הכדור הסדרתיים של צ’אבי (הכי גבוה שלו העונה), הריפיון באמצע אצל אינייסטה והתיקול כן, שטות גם של פיקה: על כל פעולה מצוינת שלו, הוא הוסיף שטות אחרת ובעיקר הביך את עצמו מול אחד על אחד של שחקנים סבירים, אבל לא סופרסטארים.

מי שאיבד כדורים יותר מכולם היום היה האמיגו מסי, משיח מלכנו, עם לא פחות מ 12 כאלה. הוא כמובן רץ פחות מכולם, ונראה כאילו גם הוא סיים לצום שעה וחצי לפני. מזל שבדקה ה-90 הוא אמר: “טוב, חלאס, אני אנצח את המשחק הזה”, אחרת הוא גם היה עולה כקורבן להמונים.

מי שאפשר לחוס עליהם הם ניימאר, פנטסטי, ומפרגן יותר מדי להוד רוממתו, הדיקטטור המשיחי, ומסצ’ראנו עם תיקולים באמת בשנייה האחרונה.

מחמאות גם לסביליה על כדורגל פתוח יחסית, וסליחה מהלוזר הנצחי של הכדורגל הספרדי, אונאי אמרי. 0 נקודות בקאמפ נואו, ומסי ממשיך לתפור כל קבוצה בה הוא מאמן.

 

הטוב: 3 נקודות. אופי של ווינרים.

 

הרע: מול בכירות יותר זה לא יספיק.

 

המכוער: שיפוט מזעזע של מוניס פרננדס.

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023