חפרתם, באמת חפרתם על ואלוורדה

ידוע שקיים פילוג בקרב אוהדי ברצלונה בנוגע למאמן ארנסטו ואלוורדה, הנה הטייק של דביר, שיוצא נגד המבקרים של המאמן הבאסקי:

חפרתם, באמת חפרתם. מסי נפצע, ואלוורדה אשם. קוטיניו לא פוגע, ואלוורדה אשם. אאודי תפסיק להיות הספונסר של ברסה, ואלוורדה אשם.

אתם חולמים.

חולמים שיבוא גוורדיולה 2 ויבנה טיקי טאקה 2 שיגרום לכם להזיל ריר. תמשיכו לחלום. ברצלונה היא מועדון כדורגל על שבשביל לשרוד בין מועדוני העל באירופה ולהמשיך לטפס בטבלת ההכנסות, צריך לייצר ניצחונות כל שלושה ימים. אין ברירה אחרת.

אני חותם לכם שאם קיקה סטיין מגיע לברצלונה, מציג כדורגל של פפ גווארדיולה 2 אבל לא מצליח לנצח שלושה מחזורים ברציפות, אתם תקראו לפטר אותו. למה? כי ככה אתם. רוצים מכל העולמות, גם כדורגל מהאגדות וגם תארים – ככה הרגילו אתכם. אוי ואבוי אם יצאנו תיקו או חלילה הפסדנו, אי אפשר לישון.

אתם חולמים.

לא יהיה גוורדיולה 2, תפנימו את זה כבר ותעברו הלאה.

יש לנו מאמן שהשחקנים בחדר ההלבשה באמת מעריכים, שהקפטן מסי מדבר בשבחו, שאלניה אומר שהוא עוזר לו להתפתח, שאלבה אומר שהלוואי שהוא ימשיך, שסוארז אומר שהוא מביא רוגע וביטחון. יש לכם בכלל מושג מה זה לנהל חדר הלבשה עם אגו כמו בברצלונה?

יש לנו מאמן שלקח סגל מחוסר נחש כמו ניימאר והצעיד אותו לדאבל חסר תקדים עם הפסד בודד אחד ופער של ש-ב-ע ע-ש-ר-ה נקודות על אלופת אירופה (עם כוכבית) בשלוש השנים האחרונות.

יש לנו מאמן שעם כל הכדורגל האפור שמדביקים לו, עדיין מעמיד את אחת מחמש הקבוצות ההתקפיות ביותר באירופה. מאמן שפירק לגורמים את ריאל מדריד ויצא מקום ראשון בבית עם אינטר וטוטנהאם וגם אותן הוא פירק.

“אז מה, יש לו את מסי”, נו? ולפיל ג’קסון היה את ג’ורדן. זה הופך אותו למאמן פחות טוב? אתם באמת חושבים שזה רק מסי ולא דברים שמתרגלים באימונים?

וסליחה, אני לא חושב שיש לנו את הסגל הכי טוב באירופה. אם פיקה נפצע, אין לנו בלם ימני. אם אלבה נפצע, אין לנו מגן שמאלי. אם ארתור נפצע, אין לנו שחקן שמסוגל לנווט, ואם סוארז נפצע, אין לנו חלוץ ברמה. ואם מסי נפצע, בכלל הלכה העונה. מצטער, זה לא הסגל הכי טוב באירופה.

ואלוורדה הוא לא המאמן הכי טוב בעולם, אבל הוא לא השייע פיינגבוים שאתם מנסים לעשות ממנו. הוא מאמן טוב ובטח מבין יותר מאוהדים שהתרגלו רק לקצפת מ 2009. ואני מדבר גם לאוהדים הותיקים יותר שמתלוננים שפעם היה יותר טוב, רוצים לחזור לימי ואן חאל? אני לא.

 

טור אורח

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023