Featured Video Play Icon

טודיבו אאוט, אריק גארסיה אין. הנה הסיבות לתכנון של בארסה.

ההגעה האפשרית של אריק גארסיה (אנחנו עוד לא בטוק, אבל בדרך), סוללת את הדרך של טודיבו החוצה מהמועדון.

הנה מה שנכתב ב׳לה וונגרדיה׳ על הסיבות, שווה קריאה:

ז׳אן קלייר טודיבו נקנה קודם כל עם מחשבה למכירה עתידית. בארסה בהתחלה סיכמה איתו שהוא יגיע בחינם בקיץ 19, אבל בסוף שילמה מיליון יורו לטולוז על הבלם הצרפתי בכדי שיגיע מוקדם יותר, אחרי שערך בסך הכל 10 הופעות בבוגרים לפני כן.

הצוות המקצועי של ואלוורדה לא התרשם יותר מדי מטודיבו, חרף היכולת הטכנית ומשחק הראש, העירו לו שוב ושוב על מיקום לוקה בחסר. במובן הזה, אראוחו תפס יותר את תשומת הלב שלהם ושל הצוות של קיקה סטיין שהחליף את ואלוורדה.

בקיץ 19 בארסה ניסתה למכור אותו, אבל לא נתקלה בהצעה מעניינת מאף קבוצה בכירה. בינואר 20 הוא הושאל לשאלקה וגם שם לא הבריק מההתחלה, הצליח לסיים 90 דקות פעמיים והושבת עם פציעה במפשעה בסוף הקמפיין.

אוהדי ברצלונה אהבו את טודיבו בגלל היכולת הטכנית, הם פחות שמו לב לבעיית המיקום שלו וקריאת המשחק. מדובר בבלם טוב שיכול להיות טוב מאוד, בעיקר בליגה האנגלית שם בלמים כמוהו מסוגלים לפרוח.

אריק גארסיה הוא תוצר ההגנה הטוב ביותר של הלה מאסיה מאז ג׳רארד פיקה, אבל לפני שאתם קושרים לו כתרים, קחו בחשבון שהוא רחוק מלהיות יהלום מלוטש. יש לו חסרונות ברורים כמו משחק ראש בעייתי (לנגלה יכול להשלים אותו) והוא אינו הבלם המהיר ביותר שיש. מצד שני, ברצלונה מעולם לא התגאתה בצמד בלמים מהיר. פויול, מסצ׳ראנו, קומאן, נדאל ופיקה מעולם לא התפרסמו בזכות מהירות העל שלהם.

ברצלונה היא קבוצה ששוכבת על היריבה שלה ולכדורגל הזה אריק גארסיה מתאים כמו כפפה, יכולת טכנית עילאית בשביל בלם, יכולת נפלאה למקם את עצמו במקומות הנכונים, כדורי עומק, דריבל, שליטה ב-2 הרגליים, ובעיקר בנייה מאחורה.

ויש גם את הפן המנטלי ויכולת ההנהגה. מאז פויול, לא היה קפטן בלה מאסיה ששאג על חבריו לחדר ההלבשה כמו אריק גארסיה. זכרו פויול, לא היה חיבור של מאלדיני ונסטה בשיאם, אבל הוא פיצה על כך עם הרבה הרבה לב ואהבה למועדון, וזה מה שלאריק גארסיה יהיה כבר מההתחלה.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023