למה אין עדיין רכש? זאת הסיבה

שי עם עוד כמה דגשים לנלהבים מכם שמחכים לראות רכש ע-כ-ש-י-ו.

הדו״ח הפיננסי לסיכום עונת הכדורגל שתציג בארסה בתחילת יולי ישפיע יותר מכל דבר אחר על ההתנהלות של המועדון בשוק השחקנים.

חלק מכם חיים בתחושה שבארסה היא מועדון עתיר משאבים אבל לא כך הדבר.

– המועדון התחייב שהחוב שלו ירד הקיץ אל מתחת ל-200 מיליון יורו כדי להתחיל בפרויקט שיפוץ האיצטדיון. אם החוב לא ירד (הסכום בקיץ שעבר עמד על 270 מיליון), השיפוץ ידחה בעוד עונה, עם מועד סיום ב-2023 (!).

– עם שדרוג החוזים של מסי, סווארס, ניימאר, בוסקטס וטר שטגן, המועדון שוב קופץ ליחס לא נורמלי של 72 אחוז מתקציב המועדון שהולך למשכורות בקבוצה הראשונה. ועוד וראטי רוצה 10+ במשכורת לפי הדיווחים בצרפת.

– ברתומאו חייב לעמוד ביחס חוב תקין (Debt/EBITDA – שמראה שיש למועדון את היכולת להחזיר את החוב), אי עמידה ביחס הזה במשך שנתיים מחייבת את הנשיא להתפטר. תשכחו מ-3 קראקים ב-100 מיליון לאחד.

– כבר 7 חודשים שאין למועדון סגן נשיא כלכלי מאז שסוזנה מונחה התפטרה. מאז, ברתומאו לקח הובלה על הצד הכלכלי, למרות שהבטיח שהוא ימנה סגן נשיא כלכלי ברבעון הראשון של 2017. סגן כזה קריטי בהתנהלות תקינה של מועדון כדורגל וסוזנה מונחה באמת הצליחה לשפר את קצב ירידת החוב של המועדון וגם הייתה הצד העיקרי מאחורי עסקת המיליונים עם ראקוטן.

אין אמ;לק, תקראו, תפנימו ותבינו. בארסה לא יכולה להתפרע ברכש. היא כן יכולה לנסות לפרוס תשלומים על שחקנים לעונה הזאת ולעונה הבאה.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023