מה המצב עם לאוטרו מרטינס?

אוסיליו, המנהל הספורטיבי של אינטר, תקע חתיכת מקל בגלגלים של המו״מ על החלוץ הארגנטינאי. האם זאת טקטיקה במו״מ? כן, קלאסית אפילו. אבל הנה כמה נקודות שחשוב לזכור:

⬅️ כן, לבארסה יש הסכם סגור ונעול מול לאוטרו והמשפחה שלו כבר מאוקטובר והשחקן מאוד רוצה להגיע. אבל בסביבה שלו הדגישו שהם לא רוצים לעשות ׳קוטיניו׳ מול אינטר ולפתוח במרד מול המועדון שנתן לשחקן את הבכורה האירופאית שלו. הם מצפים מבארסה שתגיע להסכם מול הנראזורי.

⬅️ סעיף השחרור ׳המיוחד׳ של לאוטרו הוא 111 מיליון יורו והוא תקף רק מה-1 ביולי (עוד חודש וקצת) עד ה-15 ביולי. יתרה מכך לפי הניסוח של סעיף השחרור המיוחד, אפשר לשלם אותו רק בתשלום אחד, ואת זה בוודאות בארסה לא יכולה לעשות.

⬅️ אינטר לא בלחץ למכור. היא כן תשמח להכניס 111 מיליון יורו לחשבון הבנק שלה במיוחד עקב משבר הקורונה, אבל היא לא בלחץ למכור. ללאטורו חוזה עד יוני 2023 ואינטר רחוקה שנתיים מלהכנס ללחץ ולהרוויח עליו כסף לפני שהוא נכנס לשנה האחרונה שלו בדרך להיות שחקן חופשי.

⬅️ לפי הדיבור של אוסיליו, אינטר גם לא מתעניינת באף שחקן שבארסה הציעה בטרייד במהלך שלושת החודשים האחרונים כדי להוריד את העלות של לאוטרו.

⬅️ גם אם מנדש ישלוף שפן מהכובע וימכור את סמדו ב-50 מיליון יורו, לבארסה אין רזרבה נוספת כרגע לרכוש את לאוטרו. רגע אבל מה עם קוטיניו? בארסה מתקשה למכור אותו לאנגליה היות והוא מגיע עם שכר אסטרונומי שמעט קבוצות יכולות להרשות. המועדון צריך נס של ממש כדי למכור את הברזילאי, וזכרו שעדיין לא סיימנו עם כל התשלומים לליברפול.

⬅️ האופציה של הלוואה לא עומדת כרגע על הפרק נוכח המצב הכלכלי העדין (מאוד) של המועדון, שעוד לא סיים לשלם על ההלוואה שלקח כדי לממן את הקנס על גריזמן ומחזיק בעוד הלוואות שהוא צריך להחזיר.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023