מיני סערה בתקשורת הברצלונאית עם ג׳רארד פיקה בכותרות

⬅️ הבלם ששוהה (שוב) בארה״ב ליחסי ציבור עבור גביע דיוויס, העניק ראיון ל AS המדרידאי שהתמקד בטורניר הטניס. בחלק האחרון הוא התייחס לכדורגל, בארסה וארנסטו ואלוורדה.
״גביע דיוויס הוא הפרויקט של חיי, אני מתעסק בו 24/7. כשאתה מאמין במשהו ויש לך צוות כמו שלי, אתה עובד הכל כדי להפוך אותו למציאות. עם ברצלונה אני מתאמן ומשחק כל יום, אבל כשיש לי 2-3 ימים פנויים, אני לוקח טיסה לניו יורק, בגלל שבסוף דברים זזים כשמדברים עם אנשים, אני מקשיב לכולם, במיוחד לשחקנים, מה הם צריכים ואיך אפשר לשפר את התחרות״.
מראיין: ״ארנסטו ואלוורדה, המאמן שלך בבארסה, מרוצה מכל העניין?
פיקה: ״הוא מאוד מופתע. לפני הצבעה של ה ITF (ב 16/8/18) אמרתי לו ׳תקשיב ארנסטו, אני חייב לנסוע בגלל שיש ספקות והנוכחות שלי יכולה לעזור ולהזיז את הפרויקט קדימה. הוא לא אמר לי לא, אבל גם לא אמר לי כן. אחר כך (ב 12/8) נסענו לשחק בסופרקופה נגד סביליה וזכינו עם שער שלי. אמרתי לו ׳ארנסטו אתה זוכר מה אמרתי לך? אני רק הולך להפסיד אימון ואני מבטיח לך שננצח את משחק הליגה, אל תדאג. שם הוא כבר הסכים שאני אסע ושאל איפה זה. אמרתי לו שזה באורלנדו והוא היה בשוק, בגלל הנסיעה הארוכה״.
״התעקשתי שכשאני אחזור אנחנו ננצח. נסעתי, אישרו את הפורמט בהצבעה, חזרתי וניצחנו את המשחק בליגה״.
מראיין: ״חשבת להיות מאמן?״ֿ
פיקה: ״אני לא רואה את עצמי כמאמן, אני אוהב כיוונים אחרים כמו להיות יזם או איש עסקים. להתייחס לשחקנים צעירים עם כל האגו שלהם זה מאוד קשה. אני בטוח שזאת חוויה, אבל אני לא רואה את עצמי כמאמן״.
בתקשורת של מדריד יכלו לעשות מטעמים מהציטוטים האלה, אבל בחרו שלא.
⬅️ פה העלילה מסתבכת ⬅️
במונדו דפורטיבו ומאוחר יותר ב׳ספורט׳, העלו כתבה: ״פיקה נסע להצבעה של גביע דיויס למרות שואלוורדה אמר לו ׳לא׳״, קליק בייט קלאסי של התקשורת הברצלונאית.
2 הכתבות עלו בלי קרדיט של הכתב.
⬅️ פיקה הגיב באינסטגרם ⬅️
״המניפולציה שעושים בתקשורת על ההצהרות שאנחנו עושים בשביל למכור יותר וליצור סנסציה כל פעם גרועות יותר. לפרש את המילים שלי כאילו נסעתי לאורלנדו בלי הרשות של המאמן זה אבסורד״.
⬅️ בספורט הכתבה ירדה מהעמוד הראשי, והחליפה אותה כתבה שמדברת על התגובה של פיקה. במונדו דפורטיבו הכתבה ירדה לחלק התחתון של האתר.
הסיפור מעלה (שוב) תהיות על חדר ההלבשה בעידן ואלוורדה ומה שהכוכבים מרשים לעצמם. מנגד, זכרו שגם בעידן קרויף רומאריו יצא לגיחות בברזיל וסטויצ׳קוב למסיבות בסופיה.
מה דעתכם?

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023