הסיקור: ברצלונה 0-2 אספניול

הנקודות של שי לדרבי:
משחקים אחרי פגרת נבחרות כפי שנוכחנו לדעת מספיק פעמים בעבר, הם אגוזים קשים לפיצוח. הקבוצה מאבדת את הקצב בזמן הפגרה של השבועיים, ולוקח זמן עד שהשחקנים מתניעים שוב את גלגלי המוטיבציה.


ואז מגיעה אספניול ושמה 9 שחקנים מאחורי הכדור בבונקר היסטרי והופכת את החיים לעוד יותר קשים. ולזכות בארסה, זאת לא הייתה מחצית נוראית, והשלישיה מקדימה כן עשתה מהליכים יחסית מפתיעים. עדיין, היה מאוד קשה לחדור את הבונקר של רובי, במיוחד בהתקפות המעבר.


במחצית השנייה מגיעות המחמאות לואלוורדה על חילופים מצוינים. הכניס את מלקום ויותר חשוב, לא שלח אוטומטית את קוטיניו לספסל, אלא הוריד אותו אחורה. קוטיניו גמל לו עם כדור נפלא ברחבה למלקום ברחבה ו-3 חטיפות לא רעות באמצע.
החופשית של מסי מענגת. לא פעם ראשונה שהוא בועט פאננקה כזאת (הייתה לו אחת אצל אלמריה), אבל היא מענגת ממש. ויש גם דובדבן על הקצפת: לראות את ויקטור סאנצ’ס התולעת נוגח את הכדור לרשת שלו. את הפאול שלך לפני שנתיים על מסי בקורניאה אף אחד לא שוכח.


הייתי שמח לראות את מלקום בצד ימין יותר ולאו דווקא בשמאל, זה צד שמאפשר לו גם לאיים לשער ולא רק למסור. בכל מקרה, הוא ניצל את המקסימום אחרי תקופה לא פשוטה בפריזר.


מחמאות אחרונות להגנה: בארסה ספגה 10 שערים בלבד בליגה מאז נובמבר (!), כולל 9 משחקים עם רשת נקייה. המון מחמאות לפיקה, ועוד יותר מחמאות ללנגלה (מפת המסירות שלו בתמונה המצורפת). עונה ראשונה לבלם בברצלונה היא תובענית במיוחד ודורשת התאקלמות ממש טובה. בינתיים הוא בינגו (כפיים לרוברט פרננדס שהתעקש עליו), רק שימשיך כך.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023