פוקר על הבוקר

ליאו מסי הגיב לכריסטינה עם רביעייה פרטית משלו במאניטה של בארסה על אוסאסונה.

בוקר טוב,

המשחק עצמו לא היה שקול מהדקה הראשונה שלו ובטח לא שקול מול 10 שחקנים לכמעט 70 דקות. פונקציה פשוטה של כמה גולים ניתן וכמה מצבים אלכסיס יחמיץ. אוסאסונה נלחמה לזכותה, אבל להנעל בכלוב של הקאמפ עם הנמר ואצבע שותתת דם…זה יותר מדי. אחרי הרביעי של מסי זה הפך למשחק אתגר בלהאכיל את וייה ואלכס במקום לשבור את השיא משנה שעברה, כמובן שאין לי בעיה עם זה.

התליינים חוגגים עכשיו סביב אלכסיס עם החבלים והכילשונים, ובצדק – היכולת שלו ראויה לסקילה. מצד שני, אני נזכר בעשרות כדורגלנים שחוו תקופות דומות והתאוששו, ונזכר גם באחד פלוני בשם ססק, שהיה הטארגט העיקרי של התליינים לפני 4 חודשים בסך הכל. לא מאמינים? תסתכלו כאן וכאן. “לא מבין מה התפקיד שלו”, “הולך לאיבוד”, “תוקע את המשחק”, “ביזבוז של כסף” ו”מקווה שלא יהיה לנו זלטאן נוסף”.

למזלנו, הכדורגלנים האלה לא נעים לפי הביקורות שלהם בעיתונות (זה רק בישראל). כמות הכוח המנטלי ששחקן צריך לאגור כדי לאסוף את עצמו לחצי שעה של הוכחה מול איצטדיון גדול במועדון הכי לחוץ בעולם – היא עצומה. הפירגון של אלכסיס לוייה אמש מראה לי לפחות שלא הכל מפורק אצלו, כמו שקרה לאחרים שלא עמדו בלחץ של המועדון הזה, והקהל הכי תובעני ומפונק בתבל. זה לא אומר שאני תובע את אלכסיס בהרכב ומאמין שהוא יכבוש חמישיה מול דייגו לופס, אבל זה אומר שצריך להרגיע בכל מה שקשור לאצבע הרועדת על הגליוטינה. כרגע המועדון נע על טייס אוטומטי ורק החמצות של אלכסיס שיחרבו תואר, יחלו להפוך באמת את הסטטוס שלו, כל דבר אחר הוא פנטזיה לא מציאותית.

פיסקת סיום של השתאות מהיכולת של צ’אבי ופויול בגילם המופלג, ועוד יום בעבודה של הליאונל. עם רביעייה אחרי שהוא אכל צהריים, כשהשניצל והמאטה עדיין מתערבבים בבטן.

 

הטוב: עכשיו לקלאסיקו!

 

הרע: עכשיו לקלאסיקו!

 

המכוער: מה יהיה אוחנה?

 

 

ברצלונה

אוסאסונה

השחקן

ציון

השחקן

ציון

ואלדס

5

פרננדס

6

אלבס

7

ברטראן

4

פויול

7

אריבאס

5

מסצ’ראנו

6

פלאניו

5

אדריאנו

6

רובן

4

צ’אבי

8

נאנו

4

בוסקטס

7

אוייר

4

תיאגו

5

דלס קואבאס

5

פדרו

6

קחודו 4

מסי

9

לואו

4

וייה

7

יורנטה

5

חילופים

חילופים

סונג – 74′

לא שיחק מספיק

רובן

3

ססק – 66′

7

פוניאל

4
אלכסיס – 61′ 4 מסעוד 4

סטטיסטיקה

ברצלונה

אוסאסונה

ניסיונות לשער

19

3

מתוכן למסגרת

9

1

קרנות

8

2

עבירות

11

8

צהובים

1

4

החזקת כדור

76%

24%

 

 

65,516 צופים בקאמפ נואו

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023