פנטזיית מסי הדיקטטור שוב בכותרות, הנה האמת

אחרי אירועי אמש, עם ההסרה של פרה גרטקוס מתפקידו הפקידותי כנציג בארסה מול ההתאחדות (הוא ממשיך במועדון בלה מאסיה 360 כן? פרויקט בהיקף ענק של 600 ספורטאים), היו כמה ששמחו לקפוץ על הרכבת של ״מסי הדיקטטור, הרים טלפון לברתומאו / פיטר אישית את גרטקוס בגלל שאמר עליו דברים רעים״.

אותם אלה נאחזו בציטוט נוסף של גרטקוס שאמר שבאפריקה ״יש הרבה מסי׳ז״, כשבפועל הוא קידם תוכנית של הקטארים באפריקה שנקראת ׳פוטבול׳ דרימס׳ ושם הוא הרחיב שבאפריקה יש הרבה מסי׳ז שלא יכולים להתקדם לרמה גבוהה בלי מתקנים ושחקנים איכותיים כמו שיש בלה מאסיה״.

העובדות:

פרה גרטקוס קידם את ליאו מסי לבארסה ב׳. הוא מדבר עליו בסרט התעודי עליו ומסי מחזיר לו מחמאות.

פרה גרטקוס היה המאמן שהזמין את רייקארד לראות את הביצועים של מסי ואחר כך לחץ עליו לקחת אותו למשחק הידידות הזכור לכולם נגד פורטו והבכורה של ליאו.

בכירים יותר במועדון שדיברו סרה על ליאו מסי המשיכו במועדון:

אוסקר גראו, המנכ״ל עם התפקיד המונפץ רק ביום רביעי אמר ״שצריך להתייחס בהגיון להארכת החוזה של ליאו ולא בכל מחיר״.

חאבייר פאוס, סגן הנשיא, אמר ב 2013 ״שלא צריך לחדש לאדון הזה חוזה כל חצי שנה״, קיבל תקיפה אישית מליאו מסי ברדיו (״אמר שאין לפאוס מושג בכדורגל״) והמשיך לכהן בתפקיד שלו עוד שנתיים שלמות עד שעזב לעשות עוד כסף בקטאר.

האם מסי חסר אגו לחלוטין? בוודאי שלא. הוא לא טלית שכולה תכלת, והוא בוודאות אחת הדמויות החזקות בחדר ההלבשה, והוא יודע גם מה FOLLOW לצ׳לסי באינסטגרם יכול לעשות.

אבל המרחק משם לפנטזיית הדיקטטור שמפטר אנשים, ממנה מאמנים ומגרש שחקנים – רחוק מאוד.

מצורפת הפעם היחידה שמסי התייחס לכך שאומרים עליו שהוא דיקטטור:

״שמעתי הרבה דברים, ממציאים סיפורים שאני מנהל את המועדון. אני רק שחקן בקבוצה, כמו שאר חבריי לסגל. אני לא לוקח החלטות ואני לא רוצה לקחת החלטות״.

״אמרו עליי בעבר שהיו לי יחסים רעים עם גווארדיולה, אטו, איברה, בויאן, זה לא נכון. מעולם לא ביקשתי שיפטרו את המאמן או כל אחד אחר. זה לא נכון, אני לעולם לא אעשה זאת״.

״הסיפורים האלה מגיעים מכאן, מברצלונה, מאנשים שאמורים לתמוך במועדון. לא כמו אלה ממדריד שתוקפים אותנו״.

״אני לא דורש כלום בשביל להשאר בגלל שאין לי כוונה לעזוב. שמעתי סיפורים שאומרים שאני רוצה לעזוב לצ׳לסי או סיטי. הכל שקרים. אני אנצל את ההזדמנות להגיד שזה לא נכון, שכולם ידעו את האמת״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023