פעמיים כי טוב

צמד שערים חשובים של וייה (גולאסו) ומסי (אלוהים) סידרו לבארסה 2-2 חשוב בביבנבאו לקראת גומלין הסופרקופה ביום רביעי.

מבחינת הרגשה אישית, ואני בטוח שאני לא היחיד, הקלאסיקו הזה באמצע אוגוסט הרגיש לי כמו קליימקס של סרט קולנוע ב-5 הדקות הראשונות. אתם יודעים, סצינת האקשן הגדולה, הפיצוצים, הגיבור מתמזמז עם הבלונדינית התורנית – וכל זה במהלך הטייטל-סיקוונס בהתחלת הסרט. רק כשנשרקה שריקת הפתיחה קיבלתי את הצמרמורת הרגילה ועור הברווז.

התוצאה מצוינת. גם ספורטיבית לגומלין ברביעי, גם מוראלית לשחקנים ולקהל. אני מניח שכל אוהד בהתחשב בכושר הנוכחי ובזמן התיאום הקצר שיש לנו, היה חותם על תוצאה כזאת מראש. במיוחד שאנחנו עם 10 שחקנים ודחליל כמו קייטע.

המשחק אושש את מה שחשבתי (ורשמתי בפורום) שיהיה. רעל מדריד בכושר טוב יותר, רעננה, לוחצת, בועטת, עושה את מה שציפיתי שתעשה, במיוחד מול ההרכב שהעלנו. אנחנו מנגד בקושי התחלנו לזחול בפרה-טמפורדה הזאת וזה היה ניכר גם מבחינה אינדבדואלית, וגם מבחינה קבוצתית, ראשית דבר במשחק הלחץ המפורסם שלנו כשחוץ מכמה ספרינטים של אלכסיס ואינייסטה, בכלל לא היה קיים היום.

פיקה וצ’אבי לא היו בכושר ל-90 דקות ולכן אפשר להבין את ההרכב של המיסטר. קייטע כקשר אחורי זה עינוי בשבי הסורי. הליווי לקניון של אוזיל בדרך לשער הראשון שלהם היה רק ההתחלה. שום הנעת כדור, שום בלימה (2 פאולים בכל המשחק!), הכדורים כצפוי חתכו אותו בלי הפסקה, והדבר הנורא מכל – תנועה ללא כדור. דבר שבוסקטס עושה מתוך שינה. כמה פעמים ספרתם את בארסה מוותרת על הנעה דרך האמצע ומעיפה כדורים למעלה? הכל תלוי בקשר האחורי, והוא היה פגר חייזרי, כהרגלו.

אני חושב שעם כל הכבוד לדריבל (המהמם) של תיאגו במחצית השנייה, הוא לא נכנס טוב למשחק, וכצפוי לשחקן צעיר, נכבה לאורך רב המחצית הראשונה. עניין של ביטחון נטו. משחק ראשון בביבנבאו כמובן אומר שלא צריך להסיק שהוא יהיה בלוף או לשלוח את צ’אבי לעשות לפינטו צמות.

עוד מהבינוניים היום: אריק אבידאל עם משחק ליליאן תוראם קלאסי. אני בטוח שהוא טרם שב למשקל המקורי שלו. אדריאנו בינוני ומטה כנ”ל. דני אלבס עם הוראה די ברורה (כרגיל) להשאר כמה שיותר אחורה עשה עבודה סבירה מול הכריסטיאנו. צ’אבי היה סביר בהסתבר שזה המשחק השני שלו העונה, והשתפר לאורך הדקות.

אני חושב שאינייסטה היה טוב, במיוחד שכל העומס בקישור נפל עליו עם הנכה ותיאגו הבוסרי. אציין לטובה חלקית את מסצ’ראנו, שניכר מאוד שזאת לא עמדת הקריירה שלו, ועדיין רשם כמה תיקולים הירואים.

אלכסיס היה בסדר גמור, שוב בהתחשב בנסיבות. אף אחד לא ציפה שהוא יתן פה שלושער. דריבל חביב מפה ולשם, קצת טיפה לחץ, ולא מעט חוסר תיאום. עניין שיפתר במהלך העונה. וייה היה בסדר גמור כנ”ל. עם מעט מאוד כדורים שהוא קיבל הוא עדיין שמר על הכדור בצורה טובה וגם המציא משום מקום את הגולאסו הזה.

ליאו מסי היה…ליאו מסי. אני די בטוח שאם התוצאה הייתה שלילית היו מתקבצים התליינים סביב השם שלו, הרי הוא נגע בכדור פחות מקסיאס. – אבל בהברקה אחת הוא תפר שער סופר חשוב. השמירה על שיווי המשקל מול חדיירה וההזמנה לפפה לאכול דשא היו מושלמים. שער 11 מול המנדרילים ושער 7 ב-5 בביבנבאו. ואיך אפשר בלי איזו הזמנה עם היד לאולטרסור!! מלך!!!

ויקטור ואלדס למעט החצי פנדל על כריסטיאנו וקטיף הענבים בכדור החופשי של אלונסו, היה טוב מאוד.

העיקר התוצאה? בהחלט. הגיע הזמן לקצת אש בקאמפ נואו, ותהיה אש. אני בטוח.

 

__________________________________________________________________

 

גווארדיולה אחרי המשחק:

 

על ססק: “האם הוא ישחק ביום רביעי? הוא יוצג מחר, נראה אח”כ. היום הוא שחקן טוב יותר הודות לארסנל ולארסן ונגר”.

על מסי: “אם לא הייתי נותן לו חופשה של 3 שבועות, הוא היה נופל מהרגליים בנובמבר”.

על הקלאסיקו: “הכדור היה חצי כדורגל וחצי כדורעף. אני מקווה שהקאמפ-נואו יהיה מלא ביום רביעי. נראה מה אפשר לשנות כדי לתקוף טוב יותר בגומלין”

_________________________________________________________________

 

הטוב: 2-2 בביבנבאו זאת אחלה תוצאה.

 

הרע: עוד יומיים עוד קלאסיקו.

 

המכוער: עוד תצוגת בושידו של מדריד.

 

ההרכב:

ואלדס.

אלבס, מסצ’ראנו, אבידאל, אדריאנו (פיקה 59′).

תיאגו (צ’אבי 65), קייטע, אינייסטה.

אלכסיס, מסי, וייה (פדרו 74′).

 

79,800 צופים בסנטיאגו ביבנבאו, מדריד.

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023