פרטי עסקת דמבלה המלאים פלוס ההצעה על קוטיניו

 

פוטבול ליקס חשפו את פרטי העסקה של דמבלה יותר לעומק בדר שפיגל:

דורטמונד תקבל 105 מיליון יורו בשני תשלומים; 70 מיליון מיד, 35 מיליון ב-1 ביולי 2018.

הבונוסים יכולים לעלות עד 40 מיליון יורו. 5 מיליון יורו אחרי 25, 50, 75 ו-100 משחקים בקבוצה. 5 מיליון על זכייה בליגת האלופות (מקסימום 10 מיליון), 5 מיליון על עונה בליגת האלופות (מקסימום 10 מיליון).

למעשה, 30 מיליון די בטוחים + 10 תלויי צ’מפיונס.

הפציעה של דמבלה לא יכולה להוריד מהסכום.

את השכר שיקבל אתם כבר יודעים: 12 מיליון יורו נטו בעונה, שיכולים לעלות ל-20 מיליון בהתאם לביצועים וזכייה של הקבוצה בתארים.

מענק חתימה: 3 מיליון יורו.

“בונוס מיוחד”: 6.7 מיליון יורו.

בונוס על זכייה בטרבל: 3.3 מיליון יורו.

הסוכן גם גזר קופון של 9 מיליון יורו.

לגבי קוטיניו, ליברפול אמרה לברצלונה בפירוש בתחילת אוגוסט שקוטיניו לא למכירה, בשום מחיר. המסמך חושף חילופי דברים בין נציגי המועדונים, כשליברפול הבהירה חד משמעית שזה בלתי אפשרי והיא פשוט לא תנהל מו”מ. בארסה ידעה את זה ובכל זאת לא עשתה כלום.

לטענתם, מייקל אדוארדס – דירקטור בליברפול – אמר לאנשי המועדון להפסיק להגיש הצעות ולהטריד את קוטיניו, פומבית ואישית. הוא גם האשים את ברצלונה על פנייה לקוטיניו ללא הסכמתם. אוסקר גראו, מנכ״ל בבארסה, הכחיש כשתקף בחזרה את אדוארד וקרא לדבריו ‘המצאה מוחלטת’. יחד עם זאת, המסמך חושף שלבארסה כמובן כן היה הסכם עם קוטיניו – כך שאדוארדס אכן צדק.

ההצעה האחרונה של בארסה הייתה 90 מיליון יורו + 40 מיליון בבונוסים, שכמובן נדחתה מיידית.

לגבי מה שאמרו אלברט סולר, רוברט פרננדס וברתומאו, מגבים את המובן מאליו: בשום שלב, ליברפול לא ביקשה 200 מיליון יורו (כי היא פשוט לא הקשיבה לכלום). זה שקר.

בקצרה, כך בעצם חושף המסמך:

הצעה רשמית ראשונה, 20.7: ליברפול – ‘פליפה לא יימכר בשום מחיר, כי כמו שאתם יודעים – יש לו חוזה ארוך-טווח עם ליברפול, שהוא האריך ממש לא מזמן’.

אוסקר גראו (בארסה) במייל נוסף: ‘זו ללא ספק אופציה יקרה, אבל השוק הפך למשוגע לגמרי בקיץ הזה’.

מוקדם באוגוסט, הצעה שנייה: התשובה של ליברפול – ‘אנחנו דורשים שתפסיקו עם הצעות על קוטיניו, לא באופן אישי ולא בפומבי, שום סכום אפשרי לא הולך לשנות את העמדה הזאת’.

“ליברפול מאשימה את בארסה על ניהול משא ומתן עם קוטיניו ללא ידיעתה. ברצלונה (דרך אוסקר גראו) מכחישה, אבל בידי פוטבול ליקס יש טיוטה של 20 עמודים עם הסכמה חוזית שלה עם קוטיניו”.

“החוזה קובע שקוטיניו יכול לקבל עד 115 מיליון יורו למשך 5 שנים. הסוכן מקבל בונוס של 10 מיליון במידה וסכום הרכישה של קוטיניו יהיה 100 מיליון יורו”.

הנהלה בדיחה, קיץ שערורייתי. לידיעת הסוסיוס.

עידן

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023