צעד וחצי לרבע

בארסה עם מקדמה משמעותית לגומלין בקאמפ נואו אחרי 0-2 באמירויות על ארסנל. מסי שבר את המנחוס נגד צ׳ך עם צמד פרטי.

משפט המפתח מכל המשחק הזה מגיע ממסי בסיום המשחק:

 

el Arsenal “hacía muy bien las ayudas, porque físicamente son jugadores muy fuertes. Pero sabíamos que en la segunda parte ellos iban a bajar, porque es muy complicado mantener un ritmo tan alto. Así fue. Hemos tenido más espacios, que es como mejor nos sentimos. Hemos podido realizar varios contragolpes, ha llegado el primer gol y luego el partido se ha abierto”.

 

התרגום: ״ארסנל עשתה עבודה טובה מאוד בעזרה (ההצטרפות של הקישור וההתקפה לסגירות האלכסוניות), אבל ידענו שבחצי השני הם יתעייפו, בגלל שזה מאוד קשה לשמור על אותו קצב גבוה. כך היה, קיבלנו יותר חללים שבהם אנחנו מרגישים יותר בנוח, והייתה לנו הזדמנות לבצע התקפות מתפרצות שוהבילו לשער הראשון וככה המשחק נפתח״.

 

אני לא ראיתי התאמה מיוחדת מארסנל, זה משהו שהם עשו בכל משחק גדול העונה. סגרו בצורה נהדרת, אבל לא אטמו את בוסקטס ואינייסטה כמו ששגיא אוהב להמציא. בארסה באה בגישה קלאסית של לא להתחרע (אין שום סיבה שנתחרע, משחק ראשון בסך הכל, ואנחנו לא בפיגור 0-3 מהבית או משהו בסגנון) ובבוא הזמן לנצל את האיכות ההתקפית, וזה מה שעשינו.

 

המשחק הזה יכל ללכת לכל כיוון, היה מאוד קל ליפול לשער מקרי של ארסנל (הם לא עשו משהו מסודר באמת) ואז המומנטום היה יכול ללכת לכיוון שלהם, לשמחתי טר שטגן והשלומאליות של צ׳מברליין מנעו בור שכזה.

 

חוץ מזה משחק סולידי וטוב של בוסקטס, משחק הקרבה מצוין של אינייסטה (4 חטיפות וההובלה החשובה למתפרצת של השער הראשון), משחק טוב מאוד של מסצ׳ראנו (הכי הרבה תיקולים במגרש).

 

אצל MSN – כן, סווארס חסר ביטחון כרגע וזה נראה לעין, אבל עדיין יש לו חלק עצום בשער הראשון עם התנועה המעולה והמסירה בין הרגליים בחזרה לניימאר. ניימאר, עם כל ההחמצות, עשה עבודה דפנסיבית פנטסטית, שימו לב לזה:

 

 

ומסי.

 

לדעתי הוא לא נכנס טוב למשחק והדריבל היה מתחת לרמה הממוצעת. במחצית השנייה הכל עבר דרכו כפאלסו ובצד ימין.

 

 

העצירה שלו בשער הראשון – 99 אחוז מהכדורגלנים היו בועטים בנגיעה אחת, אבל מסי הוסיף את הליטוף הקטן כדי להשכיב את צ׳ך ולגרום את זה להראות כל כך קל. מדהים.

 

הטוב: 0-2 במשחק חוץ.

 

הרע: הפנטזיות של שגיא כהן.

 

המכוער: אוזיל.

 

ההרכב:

 

טר שטגן (8).

אלבס (7), פיקה (7), מסצ׳ראנו (8), אלבה (6).

ראקיטיץ׳ (6), בוסקטס (7), אינייסטה (7).

מסי (8), סווארס (6), ניימאר (7).

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023