“בגאמפר יש אטרקציות רבות. הצגת הצוות תמיד מיוחדת. תקוות מחודשות, פנים חדשות. זה ממשיך להיות המשחק של המועדון ושל ההצגה. הלוואי שתחזור להיות לו נוכחות גדולה.”

“כשלא זכינו בתארים זה לא היה כי לא רצינו. השאיפה היא להמשיך לגדול וכל עונה אתה מתחיל מאפס אבל עם מוטיבציה בשפע לנצח. הדרישה כל שנה היא מקסימאלית ובשביל זה התחזקנו: כדי לעשות צעד נוסף.”

“כקפטן אני רואה את המצב עם השוערים כמו תמיד. כבר אמרתי שכולם מתחרים על מקום בהרכב ויש מאמן שמקבל את ההחלטות שלו. אנחנו לא יודעים מה יקרה בעתיד. בחדר ההלבשה הם ללא דופי והייתי רוצה שזה ימשיך להיות ככה.”

“אם זה טוב עבור בארסה שמסי ילך לנבחרת או לא? הטוב ביותר זה לנסות להיות מאושר עם מה שהוא עושה ואיפה שהוא עושה אותו. זה לחפש את הטוב ביותר עבור עצמך, הדבר היחיד שאתה רוצה זה שאיפה שתהיה, תרגיש בנוח.”

“כל מה שסוארס נותן לנו לא ניתן לחישוב, הוא היה לחיוני עבורנו והלוואי שימשיך להיות ככה לטובת בארסה.”

“עניין הנבחרת זאת החלטה אישית. כשיגיע המצב כבר נראה.”

“את מסי ראיתי היטב, כמו תמיד. נהנה מהכדורגל ומהחברים. מהיום יום. את המצבים האישיים כל אחד לוקח איך שהוא יכול. אני רואה אותו עם רצון ותקווה להתאמן ולהמשיך להיות מספר 1.”

“האיזון כקפיטן הוא מאוד חיובי, אחר כך, בכל העונות יש מצבים מכל מיני סוגים, אבל זה מהווה חלק מאיך שקורים הדברים. כמו שהם מגיעים, מתמודדים איתם.”

“תמיד הייתה לי התחושה שבצוות הזה נמצאים הטובים ביותר ואתה צריך להתחרות איתם, צריך לבצע את המיטב. השנה הזו לא משתנה למרות שיש יותר קשרים. אם זה היה יוצר לי אי ודאות, לא הייתי כאן.”

“אנחנו סומכים על מוניר כחלוץ, מעבר לאם יבוא מישהו חדש. זה ההחלטה של המאמן אם יש מישהו נוסף בשוק. השחקן שיגיע יהיה עוד שחקן. אם יבוא, טוב, ואם לא, נסתדר אלו שנמצאים, כמו שעשינו תמיד”

“אף אחד לא מפקפק בהתנהגות של לאו מסי במועדון, הוא חזר לפני הזמן ועשה זאת היטב. הוא שחקן ייחודי, וזה גורם לנו להיות יותר קרובים למטרות שלנו.”

“כשאתה מתמודד מול קבוצות ברמה יש דרישה גבוהה יותר, בכל הקדם עונה המטרה הגדולה היא להכניס אותך למצב טוב פיזית. בגאמפר גם. שהאנשים יהיו מוכנים כשיגיעו המשחקים המכריעים.”

“לופטגי? אני לא מכיר אותו אישית אבל יש לו ניסיון בדרגים נמוכים של הנבחרת והוא היה שחקן. הוא מגובש היטב ויש לו רעיונות ברורים. נפתח לו שלב חדש ומאוד חשוב, שלב חדש עבור כולם, הלוואי שיגרום לנבחרת להתקרב למטרות.”

“קלופ ביצע עבודה טובה מאוד בכל מקום שהוא היה. הוא אחד המאמנים הטובים ביותר בשנים האחרונות.”

“המטרות כולן הן התארים. בבארסה אתה שואף להכול. אתה נאבק בשביל הכול ואנחנו עדיין ממשיכים להיות עם תבנית טובה כדי לנצח את הכול, נלך צעד צעד, זה קשה לחזות עכשיו את מה שיקרה”.

“האתגרים שלי? שאסתדר עם הפציעות ושאהנה לשחק. ברמה האישית שנה שעברה הייתה עונה טובה מאוד וזה מעודד אותך לקראת זו שבאה. הלוואי שזו תהיה עונה גדולה עבור בארסה”

“דניס דומה לי? אני רק מקווה שעם הכישרון שיש לו שימשיך להתקדם. כאן הוא ימצא במה חדשה כדי לעשות זאת. הלוואי שבארסה תוכל ליהנות משחקן ברמה הזו.”

“מסי וסוארס מחוץ לפינליסטים? לכל אחד יש את הסיבות שלו. מברך את מי שבפנים. אני הייתי שם אחרים במקום הזה, אבל לכל אחד יש את הדרך שלו לראות את הדברים.”

“יש לי את התחושה שהשחקנים שבאו הם מרמה גבוהה מאוד, אנשים צעירים שהיו חשובים בקבוצות שלהם ושכאן יגדלו. בארסה תמיד מהווה השראה לכולם ומה שעשינו בשנה שעברה לא מספיק לנו. נעשתה עבודה להביא אנשים שיתנו לנו את הנקודה הזו.”

“העימות בין טר שטגן לבראבו לא נתפס. הם שחקנים בצוות הזה שמתחרים על תפקיד, כמו כולם. הכול ממשיך כרגיל.”

“כדי לזכות בתארים צריך אנשים חדשים ואיכותיים, שזה מה שקיבלנו השנה הזו.”

“הרבה קשרים? זה מאוד חיובי לסמוך על שחקנים עם כישרון כזה, החדשים שהגיעו. חוץ מזה, יש שחקנים שיכולים להחליף עמדות. תחרות בריאה היא מה שעושה את הקבוצה יותר חזקה.”

“לשחק בוומבלי זה תמיד יפה, גם קצת מפני שזו תחילת העונה והדקות הראשונות שלי העונה.”