אמש הלכה לעולמה דולורס גווארדיולה, אמו של פפ. קיקו ביקר אצלה בבית לפני עשור, הנה מה שהוא מספר

האינייסטאסו בסטמפורד ברידגק הובקע בערך בשעה 23:35 ובאחת ורבע בלילה אני כבר על הרכבת לנתב״ג, נוסעים למשחק ההכתרה נגד ויאריאל. בשש וחצי המטוס ממריא לברצלונה ואני פוגש בטיסה את אמיר אפרת, עיתונאי מוכר לאוהדי הספורט ואוהד ידוע של מנצ’סטר יונייטד.

התחלנו לדבר וסיפרתי לו שאני קורא את הטורים שלו והוא אמר לי שעכשיו זה עידן הספרדים שגוברים על האנגלים והיו גם תקופות הפוכות. המשכנו לדבר ולבסוף הבנו שאנחנו מלון במלון איקריה בברצלונה וקבענו להיפגש.

למחרת בבוקר נפגשים בחדר האוכל ומברכים בבוקר טוב אחד את השני ויוצאים לסיור בקאמפ נואו ושם הוא אומר לי: ״אתה רוצה מחר לבוא לסנטפדור?״עניתי לו: ״מה זה רוצה!? אני בא!!!!!״

ברור שידעתי שזה קשור לפפ ואז הוא אמר לי רק תדאג למצלמה ואנחנו מסודרים, עניתי לו שאני עם חבר ויש לו מצלמה והאם זה בסדר מבחינתו ? הוא ענה שכן וקבענו לדבר במלון. בארוחת הערב אנחנו נפגשים והוא אומר לי: ״תתכונן, בבוקר נוסעים שאלתי אותו איזה חדר הוא והוא אמר לי 118.בלילה לפני השינה שמתי לו פתק מתחת לדלת וכתבתי לו: ״אל תשכח אותי, אתה מגשים לי חלום״

נוסעים ברכבת למנרסה שעה נסיעה ובדרך מקשקשים איך לא על בארסה ויונייטד. אמיר דיבר איתי על יונייטד של שנות ה-90 ואחרי שהבין שאני מתמצא זכיתי למחמאה ממנו על ידע נרחב בתחום. מגיעים למנרסה ומשם עולים על מונית לסנטפדור ואחרי 20 דקות הנהג אומר לנו שהגענו ליעד.

מגיעים לבית של שלוש קומות, דופקים בדלת.ולנטין דולורס שואל Quien Es ? (מי זה)ענינו שאנחנו אוהדים של ברצלונה מישראל והוא בתגובה: אם באתם בשלום, היכנסו …אנחנו בבית שבו גדל פפ גווארדיולה !!!! העיתונים כבר אצלו ובמשך שעה שלמה אנחנו יושבים עם ולנטין ודולורס גווארדיולה (עליה השלום)

הם היו נחמדים ואדיבים ביותר והראו לנו ספרים של פפ, תמונות משפחתיות וכמובן את כל הגביעים, מדליות חולצות ותמונות שעיטרו את הקריירה שלו!במהלך הביקור הפגנתי ידע רב בנוגע לפפ וסיפרתי שאני מעריץ אותו מהרגע שעלה לבוגרים ושמעתי את דולורס אומרת לולנטין: ״הוא ממש מכיר את פפ!!!״האבא סיפר שפעם לא נתנו להם לדבר קטלאנית ברחוב והם סבלו המון בתקופת פרנקו.

הוא גם אמר שאחד הדברים שפפ למד ולקח מקרוייף זה להישאר צמוד לעקרונות שלך ולא לתת לאף אחד לנהל עבורך את העיניינים. אחרי שעה וקצת יותר שבה נהנינו מאוד מהחמימות והנחמדות של ולנטין ודולורס הודינו להם ויצאנו לדרכינו מאושרים ( אני במיוחד) ומסופקים ואני עם חיוך ענק מרוח על הפנים עוד לא מעכל שהייתי בבית של פפ גווארדיולה !!!!

אחרי מספר ימים דייגו פורלאן הישווה עבור ויאריאל בדקה ה-90 ומנע חגיגת אליפות אבל אחרי האינייסטאסו והביקור בבית של פפ הכל ( כמעט) מתגמד. את האליפות לקחנו מחזור לאחר מכן.

תהיה בריא אדון ולנטין.

תודה רבה דולורס, יהי זכרך ברוך.

טור אורח

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו