אראוחו: “כסף זה לא הדבר הכי חשוב בחיים. יש לי כאן את האהבה של הקהל וזה יותר חשוב”.

תעצרו הכל ותקראו את הראיון המעלף הזה של אראוחו לאת׳לטיק. אם לא אהבתם אותו מספיק לפני, הראיון הזה יכניס אתכם להריון 🫃


אראוחו התאמן 3 פעמים השבוע למרות שהקבוצה בחופש. בראיון לאת׳לטיק הוא מספר שהוא אובססיבי לכדורגל.

“אנחנו לאט לאט חוזרים לשורשים של ברצלונה. התחלנו בכדורגל ב-2 נגיעות, עכשיו אנחנו מתאמנים רק על נגיעה אחת. זה נראה פשוט אבל זה מורכב. צ’אבי מפקח על הכל”.

“בבית אני רואה הרבה כדורגל. אני מתחיל בדרך כלל בניתוח של היריבה הבאה שלנו, פוקוס על החלוצים, הקיצונים, הקישור הקדמי, אם הם אוהבים לחתוך פנימה, מה הרגל הדומיננטית”.

“אני גם צופה בניתוח אחרי המשחקים. בדרך כלל זה מגיע 2-3 ימים אחרי. מה עשיתי טוב מה עשיתי רע. הצוות המקצועי שולח לנו את זה דרך אפליקציה מיוחדת, הם יודעים בדיוק מה אני אוהב”

“אני רואה 8 משחקים מלאים בסופ”ש, אחרי אימונים גם, זה מעצבן את אשתי לפעמים (צוחק), אני גם רואה כדורגל מאורוגוואי, מלא”.

“אני רואה ניתוחים של בלמים גדולים, ומנסה ללמוד. עכשיו אני בוחן בלם כמו ואן דייק, רואה בדיוק איך הוא מגיב ומתנהג”.

“התאקלמות בברצלונה הייתה קשה, זה כדורגל אחר לגמרי, במיוחד עבורי, שחקן שרק באמת בגיל 17 התחיל להשקיע באופן מלא, עד אז זה היה תחביב”.

“הפתרון היה עבודה קשה. אם בארסה התאמנה בבוקר, הייתי חוזר להתאמן בצהריים וחוזר שוב בערב. הכל הגיע מההורים שלי, הם הטמיעו את כל הערכים האלה בי. כן, היו ימים שלא היה לנו מה לאכול בערב”.

“באורגוואי אני רואה היום שיש הרבה לחץ מההורים, הם בונים על זה שהילד יציל את המשפחה כלכלית. אצלנו אמא שלי קידשה את הלימודים, איימו עליי שאם לא אשיג ציון טוב, לא אלך לאימון”.

“את אבא שלי ראיתי רק 4 פעמים בחודש. הוא עבד ביערות. היה הולך בשני וחוזר בשבת, כל הילדות זה היה ככה. הוא עשה הכל כדי לשמור על המשפחה שלנו. גם אמא ניהלה את הבית ועבדה במקביל במזנונים וניקיון בתים. אני מאוד מאוד גאה שאני יכול היום להחזיר להם על ההקרבה שלהם”.

“ההורים שלי עדיין באורגוואי, הם אנשי כפר ולא רוצים לעזוב. הם באים לביקור פעם בשנה של שבועיים ואז נמאס להם והם רוצים לחזור”.

“קיבלתי הצעה מבוקה ג׳וניורס אבל ההורים הטילו וטו – קודם תעודת בגרות, אחר כך כל השאר. אמא אמרה לי שאם אני נועדתי להיות כדורגלן, זה יקרה”.

“אני מאוד רגוע לגבי החוזה שלי. היו לי הצעות אחרות בהרבה יותר כסף. אנחנו חיים בעולם בו כסף הוא הדבר הכי חשוב אבל זה לא כך אצלי. טוב לי כאן בבארסה, האוהדים מעריכים אותי, אני מרגיש בבית. זה הדבר הכי חשוב”.

“ויניסיוס? לפני העונה לא היה לנו קשר אבל עכשיו כן. אנחנו מכבדים אחד את השני, מדברים הרבה במשחקים, על הכל. הוא שחקן גדול, הטוב בעולם באחד על אחד. הוא רץ 90 דקות וגם אם עצרת אותו 6-7 פעמים הוא מסוגל לעשות נזק בפעם השמינית”.

(צופה בוידאו שלו נגד ויניסיוס על הטלפון של הכתב).

“אני לא הולך לספר לך איך עצרתי אותו כאן וכאן, הוא ילמד את זה וישתמש בזה נגדי (צוחק). בגדול אני מנסה שהוא ישתמש יותר ברגל ימין מאשר שמאל. זה נכון לכל שחקני ההתקפה, אתה מנסה להוביל אותם שהם יקחו את ההחלטה הפחות טובה עבורם והיותר טובה בשבילך”.

“אני עדיין אוכל את עצמי על הפעם ההיא שהוא עבר אותי בקאמפ נואו, ניסיתי לקחת לו את הכדור במקום לחכות לו”.

“הגזענות כלפי ויניסיוס היא דבר רע מאוד שאסור שיקרה. אתם רואים את זה עכשיו כי זה קורה מול המצלמות ובפוקוס של כל המדינה. אבל יש אנשים שסובלים מזה כל יום רחוק מהמצלמות, צריך להפסיק את זה גם שם. אין בזה הגיון, שנאת חינם שלא צריכה להתקיים, אנחנו בני אדם בסופו של דבר”.

כשהקהל צועק לי ׳אורוגוואיו׳ אני מלא בגאווה. יש לנו חיבור טוב. זה דוחף אותי לעבוד עוד יותר קשה ולהעניק שמחה לאוהדים שאוהבים אותי”.

“זה המועדון של מסי ורונאלדיניו וקריאות עידוד כאלה כמו שהם קיבלו זה מוטיבציה גדולה בשבילי. חשוב להחזיר לאוהדים האלה בחזרה”.

היי סירי, האם אפשר להכנס להריון מראיון? כי אנחנו כן 🫃

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו