ארתור מדבר לראשונה אחרי אופציית הרכישה

הקשר הברזילאי המבטיח עתיד להצטרף לבארסה בינואר 2019 עם סיכוי קטן לקיץ הקרוב.

“ראיתי את הדיבורים על אינייסטה ברשת, אני לא יודע אם זה נכון, אבל שאנדרס אינייסטה יילך לסין? המשאלה שלי היא שהוא יישאר בברצלונה, כי שחקן עם האיכות שלו אין עוד בשום מקום אחר. אני אשמח מאוד לשחק איתו. אני חושב שגם האוהדים וההנהלה בבארסה חושבים את אותו הדבר”.

אתה היורש של אינייסטה? “אני לא אוהב ששמים אותי בעמדה כזאת ואני לא רוצה לדבר על זה, כי אינייסטה הוא מודל לחיקוי עבורי אבל יש לו תכונות משלו וכך גם לי. הוא אינייסטה – אליל כדורגל. אני רק בתחילת הדרך”.

“אני צריך להתמקד בללכת שם ולשחק ברמה הטובה ביותר שלי. ואז נראה מה יקרה. אם הדברים ילכו היטב, אם אשתלב בקבוצה ובעיר… אני רוצה שתהיה לי קריירה אדירה! אינייסטה הוא דמות שאני מעריץ. אם אתקרב אליו אפילו קצת, אהיה מאוד מרוצה”.

“כשגרמיו הודיעה על העסקה באופן רשמי, שוחחתי עם משפחתי וידעתי שאני צריך להתחיל ללמוד ספרדית. אדם צריך לחשוב על העתיד, להתכונן – כדי להבין מה המאמן אומר, את הביקורות והדיבורים במועדון, אפילו את הבדיחות בחדר ההלבשה… אם אתה רוצה להשתלב אתה חייב להתחיל ללמוד את השפה”.

“כשהחלו השמועות על מעבר לבארסה, הייתה לי שיחה קצרה עם ניימאר בנבחרת. שאלתי אותו על ברצלונה והיו לו רק דברים טובים ותשבוחות להגיד על המועדון ועל העיר. הוא המליץ לי לחתום בבארסה”.

“שוחחתי גם עם קוטיניו באינסטגרם, והוא הסכים עם כל מה שניימאר אמר. הוא אמר שהעיר הזאת יפהפיה ושזה מועדון מדהים לשחק בו. ראיתי שקוטיניו שיבח אותי ורציתי להודות לו. בירכתי אותו על כך שהוא בן אדם כ”כ טוב ועל האופי שהוא מפגין, על כמה שהוא מקצוען על המגרש”.

“אני שמח שהמו”מ הסתיים באופן חיובי עבורי ועבור גרמיו, המועדון שלי. רציתי לעזור להם ואני מרגיש שמח מאיך שזה הלך”.

למה נישקת את הסמל של גרמיו אחרי השער? “אני חושב שהרבה אנשים דיברו על כך שהראש של ארתור נמצא בברצלונה, שכבר לא אכפת לי מגרמיו… מי שמכיר אותי, מכיר את האופי והאישיות הטבעיים שלי. נישקתי את הסמל כדי להעביר מסר ברור מאוד, כדי לשכוח מהסיפור הזה שהראש שלי נמצא במקום אחר, כדי שארגיש טוב. זה המועדון של חיי, ורציתי להראות את ההערכה שלי על התמיכה שאני מקבל מהקבוצה, מהאוהדים וההנהלה”.

“אם אצטרך להצטרף לבארסה מוקדם יותר מהמתוכנן, נפתור את זה מחדש. כרגע אני כאן ב-100%. לא הייתי חוזר לשחק אם לא הייתי מחלים לחלוטין. אני עובד קשה כדי להיות בסגל של ברזיל למונדיאל”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו