ברתומאו כבר לא איתנו (יששש!), מה הלאה?

כמה דברים חשובים וכמה דברים הזויים של ברתומאו בהודעת ההתפטרות הרשמית שלו. דיבר במשך חצי שעה כמו דיקטטור ממוצע ובסוף סיים לצלילי מחיאות כפיים מחברי ההנהלה הצפון קוריאנים שלו (מביך ביותר).
הוא אישר שבארסה הסכימה להשתתף בסופרליג שמועדוני העילית באירופה (בראשות פלורנטינו פרס) בונים כבר הרבה זמן (אבל לא הודיעו עליה באופן רשמי). ליגה שאמורה להכניס הרבה כסף למועדונים המשתתפים בה על חשבון אוופ״א. בכל מקרה, הוא יצא די מטומטם, אף נשיא אחר של מועדון עילית לא יגבה את הפרסום שלו.
ובכל מקרה ההשתתפות בסופרליג (ובפורמט החדש של גביע העולם לקבוצות של פיפ״א), צריכה לעבור באסיפת סוסיוס שתתקיים אחרי הקורונה כנראה.


(יו״ר הליגה חאבייר טבאס הגיב: ״זה מאשר שאין להם מושג בעולם הכדורגל. סיום עצוב לנשיא שהיו לו הצלחות ולאחורנה בעיקר כישלונות״)
לגבי התאמות השכר של השחקנים, הוא מקווה שהן יושלמו בימים הקרובים כי אם לא, העתיד של המועדון יהיה בסכנה.
מעבר לכך ברתומאו כמובן האשים את הממשלה שלא אפשרה לו דחייה או ביטול של האי אמון מתוך דאגה לבריאות של הסוסיוס (מביך). לאחר מכן בכה על כך שפגעו והעליבו אותו, את ההנהלה ואת המשפחה. הוא אמר שזה היה חוסר אחריות להתפטר אחרי באיירן, בגלל שאף אחד אחר לא היה מצליח למנות את קומאן ולהשאיר את מסי.
הוא הודה שהבנייה מחדש של הקבוצה הראשונה הייתה צריכה לקרות כבר לפני שנה, והתפאר במספר התארים שהמועדון זכה בהם במהלך כהונתו כסגן נשיא ונשיא. על כך שבארסה הפכה להיות מודל לחיקוי עולמי שכולם רוצים להיות כמוהו. כן, כן.
הוא אמר שהוא מקווה להנות מבארסה בעתיד ואם יצטרכו, הוא זמין לרשות ההנהלה הבאה להתייעצויות 😂

ומה הלאה?

קרלס טוסקטס (בצד שמאל) איש עסקים בכיר מאוד בקטאלוניה, שכיהן כבר בהנהלת המעבר של 2015 (כחבר הנהלה) יהיה הנשיא הזמני של ברצלונה עד לבחירות החדשות שיוכלו להערך במקסימום עוד 3 חודשים או במינימום עוד 40 יום.
הוא חבר ותיק של סנדרו רוסיי וברתומאו. וסביר להניח שחברי ההנהלה שילוו אותו יהיו גם מקושרים לעסקונה.
לפי החוקה הנהלת המעבר לא יכולה לקבל החלטות מהותיות, אבל זכרו שברתומאו סובב אותה לצרכיו בקיץ 2015 ורכש את ארדה טוראן ואלייש וידאל לצרכי בחירות.
נפטרנו מהרע מכל, אבל הזרועות שלו עדיין שם, צריך לעקוב אחריהם בזהירות בזמן שכולם מתחמשים לבחירות: ויקטור פונט, ז׳ואן לאפורטה (יודיע בקרוב רשמית על החזרה שלו), טוני פריישה, ג׳ורדי פארה, בנדיטו והדגיגונים הנוספים.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו