גונדואן: “מהרגע הראשון שדיברתי עם צ’אבי זה הרגיש כמו הצעד הנכון”

‎גונדואן: ״מהפעם הראשונה שדיברתי עם צ׳אבי זה הרגיש כמו הצעד הנכון בשבילי״.

‎״אני יודע שאני בגיל מסוים, יש בי עוד הרבה כדורגל ואני חושב שאני יכול לחזק את הקבוצה, שהיא כבר אלופה בזכות עצמה״.

‎״צ׳אבי הסביר לי את צורת החשיבה שלו שמאוד דומה למה שיש לפפ במנצ׳סטר סיטי. הוא שידר לי הכל בצורה ברורה מאוד והתחברנו בצורה אישית״.

‎״ליגת האלופות? זה תואר מאוד מאוד קשה. יש בו קסם שאי אפשר להסביר אבל לזכות בו זה דבר מורכב. הייתי בקבוצה פייבוריטית ולא הצלחנו לזכות בתואר הזה בגלל שזה מאוד מאוד מאוד קשה. יש דברים שהם לא בשליטה שלך, אבל אני אנסה לקבוצה להתקדם גבוה במפעל הזה״.

‎״לא דיברתי עם צ׳אבי על תפקיד מוגדר. הוא מעריך את זה שאני שחקן מאוד ורסטילי ואני יכול לשתף פעולה עם כמה שחקנים בכמה עמדות״.

‎״המטרה היא לעשות קאמבק בזירה האירופאית. יש לנו קבוצה צעירה עם בסיס מאוד טוב״.

‎״אלילים? אני זוכר לחיוב את רונאלדיניו. בטח גם צ׳אבי, אינייסטה, בוסקטס. כשיש לך אידיאל כדורגל, אתה מעריך את סוג השחקנים האלה. אני דומה לבוסקטס מבחינת השקט, אני רוצה לנצח משחקים, גם אם אני אהיה פחות בפוקוס״.

‎״כשאמרתי לגווארדיולה שאני עוזב לבארסה הייתה לי תחושה שהוא גם שמח חלקית בגלל שאני חותם במועדון של חייו. הוא אמר לי שאני יכול להתקשר אליו מתי שארצה בשביל טיפים על המועדון או על העיר. פפ עדיין צופה בכל המשחקים של ברצלונה״.

‎״לא מזיז לי מה קורה בריאל מדריד. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, לא על המתחרים שלנו״.

‎״דיברתי עם לבנדובסקי אחרי המשחק של גרמניה ופולין. ראיתי איך העיניים שלו זורחות כשהוא דיבר על המועדון ועל העיר. לא הייתי צריך שכנוע, אבל קיבלתי מסר חזק מאוד ממנו״.

‎לאפורטה: ״גונדואן מעריך את ההיסטוריה והיוקרה שיש לברצלונה״.

‎מתיאו אלמאן: ״התחלנו את השיחות על גונדואן בזמן שהחתמנו את כריסטנסן״.

‎״את הדיבורים עצמם התחלנו בינואר. אני מאוד שמח שבעזרת מאמץ משותף של המאמן והצוות המקצועי הצלחנו לשכנע אותו והוא בחר בנו, למרות הצעות גבוהות יותר משמעותית ממקומות אחרים״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו