ג׳ורדי אלבה: ״הייתי רוצה שמסי יחזור, גם אם אני הייתי מחוץ למועדון. המועדון צריך לתקן את התמונה האחרונה שלו כשחקן ברצלונה״.

כמה משפטים מרגשים של ג׳ורדי אלבה בראיון הפרידה שלו ל׳ספורט׳: ״אני זוכר את הבכי שכשאני ואישתי ראינו את סרטון הפרידה שעשו לי במועדון. אלה היו ימים קשים מאוד, אבל אני חושב שעשיתי את הצעד הנכון לי ולמועדון. כולם מרוצים״.

״חשבתי שאני אקבל מחיאות כפיים מהקאמפ נואו אבל לא סטנדינג אוביישן, קיבלתי כל כך הרבה אהבה, אני עדיין מתרגש מזה״.

״היה לי חשוב להזכיר את טיטו וילאנובה בנאום הפרידה, הוא עשה הרבה מאמץ כדי שאגיע לבארסה, כמו זוביזארטה. כל מה שהשגתי בקריירה קשור בו״.

״הילדות בהוסיפטאלט? אם יש משהו טוב שיצא משם זה שלא הפסקתי לשחק כדורגל. היום ילדים מתאמנים 3 פעמים בשבוע, וגם אני עשיתי את זה באקדמיה של בארסה, אבל המשכתי לשחק עוד כל השבוע״.

״אם הייתי יכול לשנות משהו מהעבר, הייתי רוצה לשחק טוב יותר בחלק ממשחקי הגומלין בליגת האלופות. אבל אני עוזב עם הראש מורם, נתתי הכל עבור החולצה הזאת, כולל לעלות למגרש פצוע או להמשיך לשחק ברגעים קשים בחיים האישים. היו סיטואציות בהן אולי הייתי צריך להיות פחות חמום מוח, אבל כולם טועים״.

״אני ידעתי שצ׳אבי הוא האיש לקחת את ברצלונה לפסגה גם כשהיה שחקן, הוא בנוי מהחומר הזה. אני בטוח שעם החיזוקים הנכונים בארסה תדבר חזק גם באירופה״.

״מסי? הייתי רוצה שהוא יחזור, גם אם אני הייתי בחוץ. הוא קולה אמיתי ואוהב מאוד את ברצלונה. אני יודע שהעניין היה תלוי בפייר פליי ויש לו היסטוריה עם ההמתנה, אבל אני גם יודע שהוא רצה מאוד להגיע לכאן וגם בהנהלה רצו מאוד שיגיע״.

״התמונה האחרונה של מסי כשהוא בוכה באודיטוריום 1899 צריכה לעבור תיקון. לא רק בשביל ליאו, אלא לכל הקטלאנים וכל האוהדים שמעריצים אותו. הוא אמר לי אישית שהוא הולך להישאר ב 2021, זה היה כאב גדול. לא דיברנו על זה לעומק בגלל שאני יודע שהוא סבל הרבה. הייתי רוצה לראות אותו עם המדים של ברצלונה שוב, אבל אם זה לא יקרה, הוא חייב לקבל את הפרידה שהוא ראוי לה ושכל הקאמפ נואו יריע לו ויפרד ממנו בצורה הכי טובה שיש. המועדון חייב להכין לו משהו״.

״באלדה פיזי מאוד, אני אוהב את זה מאוד אצלו. יש לו הרבה מקום להשתפר אבל הוא ילד שאוהב להקשיב וללמוד. אני משוכנע שהוא יהיה המגן השמאלי לעשור הבא. אני לא יודע כמה הוא יחזיק, כי קשה מאוד לתפקד ברמות הגבוהות האלה ועם הדרישות של ברצלונה״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו